אלדד יניב: "אם זה נכון – היא צריכה לשבת בכלא. נקודה."

אלדד יניב: "אם זה נכון – היא צריכה לשבת בכלא. נקודה."

אלדד יניב
צילום מסך חדשות 13

תקיפת השרה עידית סילמן | המשטרה הגישה אתמול (חמישי) כתב אישום נגד ירדן מן, תושבת רחובות בת 52, החשודה בתקיפת סילמן השבוע ברחובות.

לפי כתב האישום, ירדן מן הטיחה בסילמן שהיא אחראית למותם של אנשים במתקפת הפתע של חמאס ב-7 באוקטובר, אמרה לסילמן כי "תהרוג אותה" ובהמשך סטרה לה. לפי המשטרה יש בידיה עדי ראיה לאירוע שמגבים את גרסתה של סילמן, אולם מבקשת המעצר עולה שהתקיפה עצמה לא תועדה.

עיתונאים ברשת מחו על הגשת כתב האישום באופן מהיר לטענתם. אור לי ברלב כתבה: "כתב האישום המהיר בתבל נגד ירדן מן, הדברים שהמשטרה מייחסת לה בסיפור עידית סילמן חסרת האמינות, תנאי המעצר המופרעים, והתנהלות המשטרה בכלל – כל זה נראה כרדיפה פוליטית של משטרה פוליטית בשירות המשטר, וניסיון להפחיד ולהרתיע אזרחים מלהפגין ולמחות.

עו"ד גבי לסקי ממערך העצורים המייצגת את ירדן מן, אמרה: "הם הגישו גם בקשה למעצר בית עד תום ההליכים שזה הזוי, זה כתב אישום המהיר בהיסטוריה, לא יכולים לקבל את העניין שלא היתה הוראה של מישהו, בניסיון להגיד תפחידו אותם, תרתיעו אותם… באופן מפתיע הסרטון של השרה לא נמצא, לא קיים… אנחנו צריכים להבין שמדובר באירוע חמור ביותר, החמרת תנאים, ורדיפה פוליטית בוודאות, תוך כדי זה שמנסים לשנות את פקודת המשטרה, שיש את חוק השב"כ, שמחלקים נשקים גם לעוזרים של השר, גם כשלא עומדים בתנאים… כל מי שמדבר על 'אחדות', מדבר כדי להשתיק אותנו, כי עם על הזמן פועלים נגדנו, כדי שהמחאה שלנו לא תהיה לגיטימית, שאי אפשר יהיה לבקר את השלטון, ולהפחיד…"

העיתונאי אלדד יניב, כתב בתגובה: "אם זה נכון שירדן מן נתנה סטירה לשרה עידית סילמן – היא צריכה לשבת בכלא. נקודה. אם זה נכון – המעצר ללילה בתרצה היה הגיוני וכך גם כתב אישום מיידי."

והוסיף: "עד ה-6 באוקטובר אפשרנו להפגנות נגד שרים להסתיים במכה בראש לשר דיכטר עם מקל של דגל. הטרלול האלים הזה חייב להפסק אחרי ה-7 באוקטובר."

עוד מרחבי הרשת

>
s