"איזו שפלות" | אלדד יניב זועם – "מנהלי חדשות 12 חייבים להשעותם מיד"

"איזו שפלות" | אלדד יניב זועם – "מנהלי חדשות 12 חייבים להשעותם מיד"

אלדד יניב
צילום מסך 'הידברות'

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע אתמול (רביעי) לניחום אבלים אצל משפחתו של יותם חיים ז"ל, אחד משלושת החטופים שנורו למוות בשוגג על ידי לוחמי צה"ל ברצועת עזה.

במהלך הביקור שמע נתניהו מהוריו של יותם ז"ל, רביב ואיריס חיים, על בנם ועל רצונם להנציח אותו לאחר מותו. ההורים הדגישו כי ברצונם לזכור את יותם במעשה הגבורה האחרון שעשה – הבריחה הנועזת משבי חמאס וביקשו לבחון אפשרות להכיר בו ע"י המדינה.

ב-YNET דווח כי לאחר הביקור, הורה נתניהו לבחון הענקת עיטורי גבורה לשלושת החטופים, ששהו חמישה ימים לבד בעזה לאחר שלפי הערכות המחבלים שהחזיקו בהם נהרגו בהיתקלות עם סיירת גולני. עוד הוסיפו כי לא ברור עדיין איזה עיטורים יוענקו לחטופים, ואם הם יוענקו על ידי צה"ל. אולם בכל מקרה ההנחיה של נתניהו היא לבחון הכרה רשמית על ידי המדינה.

כתבת הרווחה של חדשות 12, מיכל פעילן, פרסמה אתמול בחשבון ה-X שלה: "נתניהו הגיע לנחם את הוריו של יותם חיים ז״ל. איריס אימו בלטה ביחס התומך שלה בממשלה, ובביקורת על מטה המשפחות.
נתניהו הבטיח להוריו כי יבחן אפשרות להכיר ביותם כחלל צה״ל.
למשפחתו של אלון שמריז, שביקשו עוד בראשון להכיר בו, לא הגיע ולא הבטיח.
שאלתי אם מתכנן להגיע גם אליהם, לא נעניתי."

העיתונאי אילן לוקאץ' שמשמש ככתב בחברת החדשות של ערוץ 12, שיתף את הציוץ של מיכל וכתב: "בסוף הם יקימו בתי קברות נפרדים לסמולנים ולביביסטים"

בעקבות הציוץ, זכתה פעילן לביקורת קשה והגיבה: "משפחתו של יותם מדהימה. ליוויתי אותם מקרוב ואמא שלו כפי שאמרתי לה היא מקור השראה.
הביקורת היא ממש לא עליה, היא רשאית להחזיק באיזה עמדות ובאיזה ביקורת שרוצה, כמו משפחתו של אלון. ראש הממשלה צריך לכבד את כל המשפחות בלי קשר לעמדות שלהן."

העיתונאי אלדד יניב פרסם מאוחר יותר בחשבון ה-X שלו: "אנשים מכוערים המועסקים בחדשות 12 מפיצים זוהמה על איריס חיים. איזו שפלות. משפחת חטוף. משפחה שכולה. משפחה מוארת. שבכלל לא הצביעה לממשלה או לעומד בראשה. שכל חטאה שדרשה אחדות וגיבוי לחיילי צהל מהיום הראשון ואמרה שסומכת לחלוטין על קבינט המלחמה. מנהלי חדשות 12 חייבים להשעותם מיד."

עוד מרחבי הרשת

>
s