עידית סילמן: "את מה שאני ראיתי לפני שנה וחצי – כולם רואים היום בבהירות."

עידית סילמן: "את מה שאני ראיתי לפני שנה וחצי – כולם רואים היום בבהירות."

עידית סילמן
צילום מסך חדשות 13

ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בארה"ב | על רקע המחאות נגד נתניהו, התראיינו אנשי ״אחים לנשק״ לתכנית הפופולרית '60 דקות' בארה"ב.

בתגובה לראיון תקפה השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן את "אחים לנשק" והסבירה מדוע הפילה את ממשלת בנט לפיד – "למי שעדיין תוהה מדוע הפלתי את ממשלת השמאל והבאתי להקמת ממשלת ימין, שיביט על ההקרנות על בנין האו"ם המסיתות נגד ישראל, ויצפה בראשי "אחים לנשק" שרצים מאולפן לאולפן, ומערערים על לגיטימיות פעולות צה"ל.

את מה שאני ראיתי לפני שנה וחצי – כולם רואים היום בבהירות."

סילמן הוסיפה – "לצערי, יש מי שחצו פה גבולות והגיעו למחוזות שלא נראו כמותם. ומדהים וכואב כאחד, לראות שגם כעת אף אחד באופוזיציה לא מתנער ומגנה.

נחתתי לפני שעה קלה בארה"ב, וכעת אני בדרך לחתום על מזכר הבנות חשוב ביותר עליו עמלנו רבות. לאחר מכן אקיים סדרת פגישות ואשתתף במספר פסגות סביבתיות באו"ם, בהן נביא בשורות טובות לכל בית ישראל.

מאחלת לראש ממשלת ישראל הצלחה בשליחותו, ועמידה איתנה מול האוייבים מבחוץ והמשחירים את פניה של המדינה שלנו מבית.

נמשיך לעבוד בכל המרץ למען הצלחת מדינת ישראל ועם ישראל כולו.

נצח ישראל לא ישקר."

חבר הכנסת לשעבר, רם שפע כתב בתגובה: "איך את לא מתביישת לצייץ את זה? אין לך גבולות אה?
תקשיבי טוב, לדראון עולם תיזכרי כמה שהייתה הדמות המובילה שהביאה עלינו את הקואליציה הביזיונית הזו. תתביישי לך."

חבר הכנסת יוראי להב הרצנו (יש עתיד) כתב בתגובה: "איש לא תוהה עידית. ניהלת מערכת יחסים שוחדית: בתמורה להפלת הממשלה שוריינת בליכוד ומונית לשרה. כולם היום רואים בבהירות, שאת יושבת בממשלה לצד כהניסטים, גזענים והומופובים שפוגעים בביטחון הלאומי, בכלכלת ישראל, שמפרקים את צבא העם, שמובילים הפיכה משטרית שתחסל את ישראל כמדינת יהודית ודמוקרטית."

עוד מרחבי הרשת

>
s