איך היא נראית כל כך צעירה – הטיפים של ג'ניפר אניסטון לעור זוהר

איך היא נראית כל כך צעירה – הטיפים של ג'ניפר אניסטון לעור זוהר

ג'ניפר אניסטון צילום: depositphotos.com

הצערת וטיפוח עור הפנים מהווה את אחד התחומים שמעסיקים נשים וגם גברים, יותר מכל, בעידן המודרני. טיפולים קוסמטיים הפכו לפופולריים במיוחד בדגש על תהליכי אנטי אייג'ינג והעלמת קמטים. אחת ההשפעות הגדולות והמשמעותיות בתחום זה הינה של אנשים מפורסמים וידוענים שבכל פעם שהם מופיעים אנו מתלהבים ומתפעמים מעור הפנים החלק שלהם והמראה הזוהר שלו. לפניכם כמה טיפים מועילים ויעילים במיוחד לשמירה על מראה עור פנים זוהר וחלק של השחקנית והכוכבת ג'ניפר אניסטון ששומרת על מראה צעיר לאורך שנים רבות.

מייק אפ קליל

על החבל הדק שנמתח ועובר בין הרצון לכסות עד כמה שניתן פגמים בעור לבין הכמיהה והמשאלה הכמוסה להיראות צעירות, מומחים בתחום הקוסמטיקה והאיפור טוענים וגורסים ששימוש עודף במייק אפ דווקא מדגיש את הקמטים. הפתרון של ג'ניפר אניסטון הינו שימוש בפריימר ובכמות קטנה של מייק אפ עשיר ברכיבים חיוניים ובלחות שמטשטש קמטים וסימני גיל ומזין את העור כך שמתקבל מראה עור חלק וזוהר.

לוותר על תוספים

תכשירים שונים דוגמת שימרים וגליטרים שתפקידם וייעודם להדגיש, ברוב המקרים, חורגים מהגדרות התפקיד שלהם וזאת משום שהם מדגישים דווקא את מה שלא צריך להדגיש כגון קמטוטים עדינים. מומלץ להימנע משימוש בתכשירים הללו ובאותה ההזדמנות, כדאי גם להיפרד מהאייליינר השחור שיוצר מראה נוקשה ולעתים אף מקטין את העיניים ללא כוונה. תוספים ותכשירים אלה אינם תורמים לשמירה על עור פנים בריא וזוהר, שכן הם "כבדים" למדי ומכילים רכיבים תעשייתיים העלולים לפגוע בהתחדשות תאי עור הפנים ובסופו של דבר להאצת תהליכי הזדקנות העור.

מראה שפתיים מלאות ורחבות

שפתון צילום: depositphotos.com

איבוד נפח בפנים באזורים שונים הינו אחד מהסממנים הנפוצים והברורים ביותר המעידים על גילנו המתקדם. לצערנו הרב, איבוד נפח אינו פוסח על אזור השפתיים שהופכות לפחות מלאות ובשרניות. על מנת לייצר אשליה של מראה ונפח שפתיים גדול יותר, מומלץ להשתמש בשפתון עמיד ואיכותי בגימור מאט. בזכות עמידותו, השפתון לא יזוז לכיוון חריצים שנוצרים סביב השפתיים ובזכות הגימור, השפתון ינטרל החזרה של האור ויעניק תחושה ואשליה של שפתיים מלאות ורחבות יותר. בנוסף, במקום שפתון, ניתן להיעזר בעיפרון שפתיים ייעודי, לתחם ולמלא את שטח השפתיים ומומלץ להוסיף באלם שקוף באזור של מרכז השפה.

שימוש בחומרים הנכונים

על מנת להשיג מראה עור זוהר וצעיר מומלץ להשתמש בתכשירי טיפוח המכילים רכיבים טבעיים ופעילים ספציפיים כגון רטינול התורם לחידוש התאים, חומצה אלפא הידרוקסית המסייעת להנשלה של תאים מתים, ויטמין C ונוגדי חמצון התורמים להבהרה ומראה זוהר וחומצה היאלורונית התורמת להתפחת העור.

 

שימוש במקדם הגנה

כשהשמש קופחת וחם בחוץ וגם כש נהיה קריר יותר, שימוש במקדם הגנה איכותי הינו נושא ועניין אקוטי וזאת כדי להגן על עור הפנים מפני היווצרות כתמים וקמטים המשווים לו מראה חסר חיות וזקן. לא פחות חשוב מכך, החומרים הפעילים השונים בתכשירי  טיפוח גורמים לעור הפנים  להיות יותר רגיש  לקרינת השמש  ולכן שימוש בקרם הגנה בעל מקדם גבוה וכן בתכשירי טיפוח המכילים מקדם הגנה,  הינו חשוב במיוחד לשמירה על מראה עור פנים צעיר, בריא וזוהר והוא בגדר מוצר צריכה בסיסי. חשוב שלא תשכחו למרוח את קרם ההגנה גם על אזור הצוואר.

שימוש בפילינג

המלצה חשובה נוספת של ג'ניפר אניסטון לשמירה על מראה עור זוהר ומטופח הינה שימוש בפילינג על בסיס קבוע ובמיוחד תכשירי פילינג שמכילים חומצה סליצילית וגליקולית יחד. לאחר  כמה שבועות של שימוש תחושו בהבדל ניכר ומשמעותי שכן העור ייראה מעובה בזכות הקולגן שנבנה מחדש וקמטים, סימני גיל וכתמי פיגמנטציה ייטשטשו ואף ייעלמו בזכות הנשלה של התאים המתים. שגרת שימוש והמריחה המומלצת הינה של פעם בשבוע לנשים בעלות עור יבש ופעמיים בשבוע עבור נשים בעלות עור רגיל, מעורב או שמן.

טיפול אולתרפי

טיפול אולתרפי צילום: depositphotos.com

לכולם קשה להאמין שג'ניפר אניסטון כבר בת 51 ועדיין נראית מעולה. לאחרונה, אניסטון חשפה בפני מגזין לייף סטייל  את הסוד הכמוס שלה: טיפול אולתרפי –  Ultherapy שהינו טיפול אולטרסאונד שמותח את עור הפנים ואזור הצוואר, מייצר קולגן וממצק אותו וכל זאת ללא ניתוח וללא צורך בטיפול פולשני אחר. לדברי אניסטון, התוצאות המעולות נשמרות כשנתיים לאחר תום הטיפול ואף מעבר לכך. במגזין טיפוח מפורסם ופופולרי, הכתירו את המכשיר באמצעותו מבוצע הטיפול בתור האמצעי הלא פולשני היעיל והטוב ביותר למתיחת עור בשנת 2020. מכשיר האולטרסאונד החדשני עשה לאחרונה עלייה לארץ וניתן למצוא אותו בקליניקות מובילות וקרב רופאים נבחרים. הטיפול הינו קצר וחד פעמי וקצר שאורך 20 דקות עד שעה ומלווה באלחוש, אולם אינו מלווה בשום תופעות לוואי משמעותיות מלבד מעט אדמומיות חולפת.

עוד כמה סודות וטיפים מועילים של ג'ניפר

בגיל 43 השחקנית ג'ניפר אניסטון מראה באופן ברור שהיא משיגה את מה שרובן של הנשים רק מצליחות לחלום עליו: האטה של תהליך ההזדקנות. לפניכם עוד כמה טיפים וסודות מג'ניפר שיסייעו לשמור על עור בריא, זוהר וצעיר:

  • לישון שמונה שעות לפחות בכל לילה. לדבריה של ג'ניפר, שינה הינה אחד מסודות היופי היעילים והקלים ביותר.
  • קחו עשרים דקות לחשיפה לשמש בשעות נכונות מדי יום, שכן ויטמין D יותיר את העור שלכם שזוף ויפה יותר ועם זאת ללא פגיעה מקרני השמש.
  • אכילה בריאה הינה חשובה וחיונית על מנת להבטיח עור בריא ויפה. השחקנית המפורסמת צורכת הרבה ירקות ופירות, קטניות, דגנים מלאים ובשרים רזים בלבד. במטרה להימנע מאמצעים דרסטיים דוגמת ניתוחים פלסטיים, ג'ניפר בנתה לעצמה שגרת טיפוח עור יומיומית ייחודית הנמשכת כשלושים דקות בלבד. תחילה היא עושה שימוש במאדה פנים למשך כעשר דקות, לאחר מכן, בעדינות היא מנגבת פניה בסבון ייחודי וייעודי לניקוי פנים מסוג Neutrogena ומסיימת במריחה של קרם לחות מסוג Cetaphil.

התפריט והדיאטה של ​​ג'ניפר אניסטון

ויטמין D צילום: depositphotos.com

כדי לשמור על גוף רזה ומראה אטרקטיבי המושך את עיניהם של הגברים ויוצר קנאה בקרב נשים רבות, ג'ניפר אניסטון מקפידה על תזונה מאוזנת ובריאה ועוסקת מדי יום בפעילות גופנית. התפריט שהרכיבה עבורה התזונאית קארי ואט כולל דיאטה שמכילה ירקות ירוקים כהים, פירות, קטניות, עדשים, סלמון וקינואה.

שמירה על כושר

כדי לשמור על אורח חיים בריא וכל כושר, היא משלבת פעילות אירובית עם יוגה ואימוני משקולות וכאשר אין לה זמן פנוי לאימון בחדר כושר, היא מקפידה לרכוב על אופניים במשך עשרים דקות לפחות.

איפור

מראה טבעי ודיסקרטי הינם המאפיינים המתארים בצורה הטובה ביותר את סגנון האיפור של השחקנית ג'ניפר אניסטון. ג'ניפר מעדיפה קו ומראה נקי והיא מהמרת על גוון עור בהיר עם סומק בצבע אפרסק ועיניים ושפתיים שמסומנות בעיפרון, בעדינות, עם מעט ברק.

עוד מרחבי הרשת

>
s