5 סיבות למה הכוכבות הגדולות משתמשות בקרם קוויאר כחלק משגרת הטיפוח שלהן

5 סיבות למה הכוכבות הגדולות משתמשות בקרם קוויאר כחלק משגרת הטיפוח שלהן

קרם קוויאר צילום: depositphotos.com

קוויאר מהווה סמל לפינוק, תחכום ויוקרה ולאחרונה הוא התגלה גם כמקור עצום ואיכותי של רכיבים חיוניים הזמינים לאפידרמיס שהינם בעלי תועלות ותכונות אנטי אייג’ינג יוצאות דופן.
הקוויאר מכיל מינרלים וחלבונים, אומגה 3, חומצת אמינו, וויטמינים שונים: B12 ,A ,D ,C שפועלים לשיקום וחידוש תאי העור ועוד. קרם קוויאר הפך לחלק משגרת הטיפול של הכוכבות הגדולות והמפורסמות ביותר בעולם וכעת הוא הולך ונעשה פופולרי גם בקרב הציבור הרחב. וזאת בזכות הזנה משמעותית בעלת אפקט ארוך טווח והפחתת מראה הקמטים.

  • טיפול אנטי אייג'ינג יעיל ואיכותי

שימוש בקרם קוויאר כחלק משגרת הטיפוח מהווה טיפול אנטי אייג’ינג אפקטיבי, איכותי ויוקרתי לעור שמותאם במיוחד לעור בוגר מעורב עד יבש. הטיפול כולל כמה מוצרים איכותיים, מתקדמים ועשירים במיוחד שהינם בעלי מרקם קטיפתי שמובילים ליצירת מראה עור חלק, רך, בריא וקורן ולתחושת רוגע. שימוש בקרם קוויאר נחשב לחדש באופן יחסי בעולם הקוסמטיקה, טיפוח העור והאנטי אייג'ינג ומומלץ לשלב במקביל שימוש במוצרי טיפוח מאותה הסדרה המופקים מאגוז השיאה המוכר ונפוץ בעולם הקוסמטיקה וזאת בזכות הסגולות שלו בחידוש והגנה על העור. חמאת שיאה מכילה ריכוז גבוה של חומצות שומן שתורמות להזנה וריכוך של העור, המרצת חילוף החומרים, חידוש תאי העור, עיכוב תהליכים של הזדקנות העור והגמשה של עור חסר חיות ועייף.

  • התכונות והיתרונות של קרם קוויאר – עשיר במינרלים ורכיבים חיוניים

אומגה 3

אומגה 3 צילום: depositphotos.com

אומגה 3 הינה אחת מחומצות השומן החשובות והחיוניות לתפקודו של התא. היא נלחמת ברדיקלים חופשיים שמאיצים את קצב הזדקנות העור וכאשר היא מתפרקת בתא, היא משחררת אנרגיה בכמות גדולה שמחזקת את דופן התאים ובכך היא תורמת וחיונית להבראת  וחידוש העור.

Vitamin E

Vitamin E צילום: depositphotos.com

חומר אנטי אוקסידנטי – נוגד חמצון שנלחם בצורה יעילה ברדיקלים חופשיים ופועל לצמצום נזקי קרינת השמש, מזרז את תהליך וקצב התחדשותם של תאי העור ומאט תהליכי הזדקנות של תאי העור.

 Vitamin A

Vitamin A צילום: depositphotos.com

רטינול – ויטמין A הינו אחד מהחומרים הפעילים היעילים ביותר לטיפולי אנטי אייג’ינג. הוא תורם ולתחלופה תקינה של תאי עור לבריאות העור.

מי הממליס – תורמים להרגעת העור

חומצה היאלורונית – חומצה היאלורנית טהורה המופקת ממקור טבעי הינה אפקטיבית ומועילה לשמירה על רמת לחות גבוהה בעור ויוצרת הרגשת נוחות ותחושת רכות בעור הפנים.

 Easyliance – חומר טבעי המספק תוצאות מהירות נראות לעין של מתיחה והרמה קוסמטית של העור.

Allantoinמרכיב צמחי שמיועד להרגעה של העור ולמניעה של גירויים

תוצאות הטיפול בקרם קוויאר

  • חידוש תאי העור
  • שיקום תאים פגומים ועייפים
  • חיזוק מערכת ההגנה של תאי העור
  • לחות משמעותית
  • הזנה ארוכת טווח
  • מראה עור בריא, חלק וקורן, לצד תחושת רוגע ורכות.

קרם קוויאר אינו עשוי או מכיל ביצי דגים אמיתיות, אלא מדובר במוצר קוסמטי חדשני עשיר בסגולותיו של הקוויאר בדגש על מינרלים בכמות גבוהה שעוזרים להזנה של העור. בנוסף לשימוש עצמי בקרם הקוויאר, בהחלט ניתן ואף מומלץ לשלב טיפולים ייחודיים וייעודיים שיעניקו לכן תחושת פינוק ורוגע במהלך 50 דקות של טיפול. טיפול וטיפוח של העור באמצעות מוצר המבוסס על ביצי דגים, עלולים ליצור רתיעה, אולם מי שחווה את הטיפול וניסה את הקרם המדובר, לא יוותר על האפשרות וההזדמנות להעניק לעצמו טיפול פנים איכותי ומפנק לעיניים טרוטות לשפתיים קמוצות ולעור פנים יבש שנוצרים בו קמטים. חשוב להדגיש ולהבין כי לא מדובר על קוויאר אמיתי, אלא רק בשם של הטיפול ושל הקרם יוקרתי והמפנק. המוצר עושה שימוש ומבוסס על סגולותיו של הקוויאר ותכונותיו המיוחדות אך לא בקוויאר עצמו.

  • השפעה חיובית לטיפוח והצערת העור
טיפוח עור צילום: depositphotos.com

אילו סגולות יש לקוויאר חוץ מאפשר למלא את הצלחת של עשירי העולם? ובכן, מתברר שהקוויאר  עשיר במינרלים שונים ולכן מסייע בהזנה של העור כמו גם טיפול הפנים החדשני – קולקשיין קוויאר שניתן ליהנות ממנו במכוני היופי והטיפוח האיכותיים והמובילים. את קרם הקוויאר ניתן לרכוש כמוצר יחיד או כערכת טיפוח אישית שכוללת שישה שלבים. טיפול מקצועי בקרם קוויאר מתחיל בניקוי של עור הפנים באמצעות חלב פנים וללא ספק מדובר בפעילות שהינה מומלצת לכל אדם. השלב הבא הינו עיסוי של העור בפילינג גרגירים ובשונה מחוויות טיפול אחרות בהן, לעתים, יש תחושה שמנסים להוריד לנו את עור הפנים במקום את התאים המתים בלבד, הרי שטיפול זה כולל מסג' מרגיע ונעים שיוצר תחושה שעור הפנים שלכם נולד מחדש.

  • שילוב בין יתרונות בריאותיים ואסתטיים

השימוש בקרם קוויאר מתאים לכולם והוא חשוב וחיוני במיוחד בעונת החורף בה שותים פחות ולעור הפנים יש נטייה להתייבש. את הקרם האיכותי מורחים על עור הפנים בתנועות מסג' רגישות אך נחושות ואז מתחילה חדירה של חומרים חיוניים, רכיבים פעילים, נוגדי חמצון, מינרליים וויטמינים לעור הפנים שמותירים ניחוח נעים במיוחד. הקרם מתאים לטיפוח, ריענון והצערה של עור הפנים ודגש על אזורים רגישים במיוחד ומועדים להיוווצרות קמטים וקמטוטים דוגמת השפתיים והעפעפיים.

 

אמנם אנו נולדים עם עור פנים מושלם ונטול פגמים, אך לצערנו, הזמן עושה את שלו ונוטל מאיתנו תכונות אלה., האתגר הגדול ביותר של מדענים בתחום הקוסמטיקה הינו להשיב לעור את החיוניות והמראה הזוהר. אחת הדרכים היעילות והאיכותיות לעיכוב תהליכי הזדקנות עור הפנים וחידוש התאים הינו שימוש בקרם קוויאר. פיתוח הקרם החדשני נחשב לפריצת דרך מדעית, שכן המוצר פותח על בסיס נוסחה ייחודית שמעכבת את פעילותו של האנזים הטירוסנס שהינו אחראי על יצור מלנין שגורם לכהויות שונות בפנים, לפיגמנטציה ולהזדקנות העור. לשם כך פיתחנו סביבה שתייצר טירוסנס טבעי. הקרם היוקרתי מכיל מולקולה בשם הלומידוס שהינה מולקולה חזקה במיוחד, בעלת יכולת טובה לעכב את שחרור אנזים המלנין, להילחם בסימני הגיל ולמנוע היווצרות של כהויות, סימני גיל וקמטים.

  • תוצאות מהירות ואיכותיות הנשמרות לאורך זמן

תוצאות השימוש בקרם הקוויאר הינן מהירות, כאשר שיפור ניכר יתקבל וייראה כבר בתוך שבוע ימים עד שבועיים. מומלץ לעשות שימוש בקרם ולמרוח אותו על עור הפנים פעמיים ביום בבוקר ובערב. לקרם הקוויאר יש תועלות נוספות מלבד הבהרה של העור: העור יהיה חיוני, עשיר בלחות ואלסטי יותר, מתוח, מוצק, חלק, נעים למגע וזוהר. הקרם  מתאים לשימוש לכל סוגי העור שכן הביולוגיה של העור הינה זהה והקרם מתאים לשימוש למנעד רחב למדי של סוגי עור. הקרם יעיל גם בכל הנוגע לפיגמנטציה שכן המקור והסיבה להיווצרות כתמים וסימני גיל בעור הפנים הינו ייצור מוגבר של מלנין. את הקרם ניתן למרוח הן בשעות היום והם בשעות הלילה קרם

עוד מרחבי הרשת

>
s