אביעד גליקמן: "הגיע הזמן שמי שמפיצה קונספירציות, תשלם על כך ביוקר"

אביעד גליקמן: "הגיע הזמן שמי שמפיצה קונספירציות, תשלם על כך ביוקר"

אביעד גליקמן
צילום מסך חדשות 13

העימות בין חברת הכנסת, טלי גוטליב (הליכוד) לפעילת המחאה, שקמה ברסלר, נמשך. לאחר שביום ראשון הוציאה גוטליב מכתב אזהרה נגד ברסלר בתגובה למכתב ששלחה לה ברסלר בשבוע שעבר דרך עורכי דינה, בדרישה שתודיע כי היא מוותרת על החסינות הפרלמנטרית שלה, עקב הפצת “בדיות מוחלטות” נגדה. העיתונאי אביעד גליקמן מדווח אתמול כי עורכי דינה של ברסלר פנו לראש אגף חקירות ומודיעין במשטרה וליועצת המשפטית לממשלה בדרישה בהולה שיורו על פתיחת חקירה נגד חברת הכנסת בגין שורה של עבירות חמורות.

בפנייה שנשלחה על ידי עורכי הדין עידן סגר ואוהד רוזן, מפורטת שורת עבירות שעולה חשד שח״כ גוטליב ביצעה, ובהן סיוע לאויב במלחמה, גילוי מידע חסוי בניגוד לחוק שירות הביטחון הכללי, תעמולה תבוסנית, שימוש לרעה בכוח המשרה, הפרת אמונים ולשון הרע.

עוד מעדכנים עורכי הדין כי בימים הקרובים תוגש תביעה אזרחית נגד חברת הכנסת כמו גם נגד קבוצה בולטת של אנשים ששיתפו את התכנים הדיבתיים. "חשוב להזכיר, כי לחברת הכנסת גוטליב לא עומדת חסינות מהותית על השקרים הבוטים ותיאוריות הקונספירציה שהפיצה באופן שיטתי ומכוון לציבור הרחב", טוענת ברסלר.

גליקמן הוסיף: "הגיע הזמן שמי שמפיצה קונספירציות הזויות שפוגעות באנשים (ולא סתם אנשים, אלא גיבורי ישראל) תשלם על כך ביוקר מכיסה הפרטי" ותייג את חברת הכנסת טלי גוטליב.

עוד מרחבי הרשת

>
s