אביעד גליקמן תוקף את נתניהו: "זה בלתי נתפס. הוא מסכן את לוחמינו"

אביעד גליקמן תוקף את נתניהו: "זה בלתי נתפס. הוא מסכן את לוחמינו"

אביעד גליקמן
צילום מסך חדשות 13

אתמול (שני) פרסמה כתבת חדשות 13, מוריה אסרף וולברג, על האזהרה של הרמטכ״ל לדרג המדיני: "אנחנו עומדים בפני שחיקה של ההישגים שהשגנו עד עכשיו במלחמה, כי לא נבנתה אסטרטגיה ליום שאחרי. ייתכן שנצטרך לשוב ולפעול באזורים שכבר סיימנו בהם את הלחימה".

וולברג הוסיפה: דברי הרמטכ״ל בשיחות סגורות באים ברקע התמהמהות נתניהו ביצירת תוכנית אזרחית ליום שאחרי בין היתר בעקבות חשש שהדבר יוביל למשבר פוליטי. כפי שדיווחנו – דיון בקבינט בנושא נדחה כיוון שהיה סמוך למשפט בהאג, נתניהו חשש ששרים יתבטאו בעד כיבוש עזה.

גורמי ביטחון אומרים לנו: ״חוששים שתהיה התארגנות מחודשת של חמאס בצפון – צריך לקבוע את התצורה שבה רוצים לסיים. ההישגים הנוכחיים של המלחמה נשחקים – חייבים השלמה אזרחית״

העיתונאי אביעד גליקמן שיתף את הפרסום של וולברג ותקף את ראש הממשלה נתניהו: "צריך לזקק את אמירת הרמטכל כפי שחשפה מוריה: הרמטכל בעצם אומר שנתניהו (שלא רוצה לדבר על היום שאחרי בגלל סיבות פוליטיות) מסכן את בטחון חיילי צה"ל. זה בלתי נתפס. בגלל שנתניהו חושש מבן גביר ומסמוטריץ הוא מסכן את לוחמינו. סוגיית היום שאחרי היא חלק מהמערכה, אבל נתניהו שוב שוקל עניינים אישיים פוליטיים על חשבון ביטחונם של חיילי לוחמי צהל"

עוד מרחבי הרשת

>
s