טלי גוטליב תוקפת: "המוסד הכחיש וזה הספיק לעיתונאים הפחדנים"

טלי גוטליב תוקפת: "המוסד הכחיש וזה הספיק לעיתונאים הפחדנים"

טלי גוטליב
צילום מסך עכשיו 14

חברת הכנסת טלי גוטליב (ליכוד) פרסמה הבוקר (רביעי) כי ארה"ב יירטה שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינואר מס ימים לפני המתקפה של חמאס ב-7/10.

גוטליב שהתבססה על אתר בשם "עדנה קרנבל", שיתפה בחשבון ה-X שלה צילום מתוך הכתבה וכתבה: "עדנה קרנבל מפרסמת שארה״ב יירטה שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינואר מס ימים לפני התופת. ראש המוסד זימן את ברסלר לפגישה. זוכרים שרשמתי כאן על פגישה בין ברסלר לראש המוסד? זוכרים שמשרד רוה״מ הוציא הכחשה לדבריי ואני הבהרתי שאני עומדת מאחורי דבריי? המקורות שלי ברזל!"

ממשרד רה"מ נמסר בשם המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים: "מדובר במחזור של ידיעה שקרית. ראש המוסד לא נפגש, לא שוחח ולא זימן לפגישה את שקמה ברסלר מעולם. מדובר בפעם שנייה שבה חברת הכנסת גוטליב מפיצה שקרים משוללי כל יסוד".

הפרסום של גוטליב עורר סערה ברשת. העיתונאי מיכאל שמש כתב: "חברת כנסת בישראל, מפיצה בדיות ושקרים על אחד מראשי מערכת הביטחון. מנצלת את ״החסינות הפרלמנטרית״ לצורך שת״פ עם עדנה קרנבל. מפיצה שמועות על האסון לפני שמשפחות קיבלו את ההודעות. אחרי זה היא תגיד שדובר צה״ל ״מטריף את הציבור״ ונוהג בחוסר אחריות ורגישות."

עיתונאי חדשות 13, אביעד גליקמן כתב: "אני חושב שכבר הגיע הזמן ששקמה ברסלר תתבע את חברת הכנסת טלי גוטליב. מדובר בהזיות מטורפות וקונספירציות הזויות של חברת הכנסת וכדאי שהיא תתחיל לשלם עליהן"

העיתונאי אבישי גרינצייג כתב: "אוי אני לא נושם. תראו את זה. טלי גוטליב מצטטת את ״עדנה קרנבל״ כהוכחה לכך שהמקורות שלה ברזל והיא צודקת בקונספירציה שלה על שקמה, סינוואר, המוסד והאמריקאים.

ומה כתוב ב״כתבה״ של עדנה קרנבל? היא מתבססת על סקופ שהתקבל מ״גורם״ עם חסינות פרלמנטרית שהעביר לה את המידע. אבא תרחם"

גוטליב לא התרגשה מהביקורת ותקפה את העיתונאים: "אף עיתונאי אמיץ לא מסוגל לבדוק למה היה מפגש בין שקמה ברסלר לבין ראש המוסד. פגישה עליה רשמתי עוד לפני תופת אוקטובר. עד כה ברסלר לא הכחישה.
המוסד הכחיש וזה הספיק לעיתונאים הפחדנים.. אבל חמגשיות של שרה נתניהו, זה מספיק לברוכי קרא לפרסם ולטנף. אני ח״כ ואהיה מחויבת תמיד לעם ולאמת!"

מאוחר יותר פרסמה גוטליב: "ולסיום סיומת. מישהו מוכן להסביר לי או לעצמו למה המוסד לא הכחיש שיחה בין יחיא סינואר רב המרצחים לבעלה של ברסלר? למה מכחישים רק את הפגישה בין ברסלר לראש המוסד? גם ההכחשה של ברסלר לא מתייחסת בשום אופן לפגישה או לשיחה. ׳כל הכבוד׳ לעיתונאים הפחדנים והמתודרכים שלא מסוגלים לחקור ולתהות".

עוד מרחבי הרשת

>
s