הפרטנר האולטימטיבי להיריון ולידה – שמן לבנדר

הפרטנר האולטימטיבי להיריון ולידה – שמן לבנדר

שמן לבנדר
תוכן שיווקי | קרדיט תמונה -Photo by Ömürden Cengiz on Unsplash

תקופת ההורות הטרייה היא מורכבת עוד משלב ההיריון על כל השינויים הפיזיולוגיים והרגשיים דרך הלידה ועד הטיפול ברך הנולד.
אימהות טריות או אימהות לעתיד מחפשות אמצעי מרגוע שיכול לסייע גם בהתמודדות עם אי הנוחות הגופנית שעשויה להתעורר בשלבים השונים של ההיריון, הלידה ולאחריה.

סוד השמן

שמן לבנדר נחשב לאחד השמנים המוערכים בתחום, המופק מפרחי הצמח, ומכיל תרכובות שונות, ביניהן לינלאול ולינליל אצטט המתקשרים למערכת העצבים של הגוף ויכולים לספק רגיעה, ומיוחסות לו גם תכונות אנטי דלקתיות, של שיכוך כאבים לצד אפקט ההרגעה הנכסף.
במרוצת השנים השמן הזה זכה לפופולריות רבה לשימוש בקוסמטיקה, תרופות ואפילו בענפי המזון והמשקאות. למעשה, הוא משמש עוד מימי קדם לריפוי ושימור ונחשב כיעיל במיוחד לעור, לטיפול בבעיות חרדה ולמצבים התקפיים. בנוסף, הוא ידוע כמפיג כאבים טבעי ומשמש לטיפול במחלות ראומטיות ונפוצות.
מעוניינים להחזיק אחד כזה קרוב אליכם? המידע הבא יוכל לסייע לכם להכיר אותו מקרוב וגם מה לדעת לפני שקונים ומשתמשים:

איך משתמשים בשמן לבנדר בהיריון ולידה?

בשמן לבנדר ניתן להשתמש באמצעים שונים במריחה על העור, כתוספת לאמבטיה, לפזר באוויר דרך דיפיוזר. הוא יכול להציע הקלה טבעית לסימפטומים האופייניים לתקופת ההיריון כמו כאבי ראש, כאבי שרירים ובחילות. מריחת השמן המדולל על הרקות יכולה לסייע בהתמודדות עם כאבי ראש ועיסוי בשמן את השרירים הדואבים יכולה להפחית את הכאב בשרירים וגם שאיפת השמן יכולה להפחית תחושת בחילות כאשר כל שימוש מחייב ייעוץ של הרופא והנחייתו.

שמן לבנדר יכול גם לסייע בתמיכה רגשית כאשר חווים תנודות קיצוניות במצבי הרוח ולהוסיף לתחושת השלווה, הפגת מתחים ושנת לילה טובה ועמוקה יותר החיונית לתפקוד הקוגניטיבי ולשלווה נפשית.
השמן יכול גם לעזור ביצירת סביבה נעימה במהלך הלידה ולהקל גם על אי הנוחות לאחר הלידה עצמה, שנחשבת לתקופה שמביאה אתגרים משל עצמה בתהליכי התאוששות פיזית והסתגלות רגשית. החל מהתמודדות עם חרדה ולחץ ועד שיפור השינה גם אם היא מוטעה או מקוטעת בתקופת ההיריון או אחר לידה. הוא למעשה מקדם איזון רגשי ונפשי במיוחד בתקופות של עליות ומורדות רגשיים, חרדה ומתחים.
התכונות האנטי דלקתיות שלו עשויות להפחית כאבי שרירים והקלה על כאבים אחרים בגוף וכן לזרז ולהאיץ תהליכי ריפוי במיוחד לאחר הלידה. הוא יכול גם להפחית כאבים כלליים כולל בעיות עיכול ולסייע בהתמודדות עם עייפות ולקדם התאוששות מהירה יותר.

שמן לבנדר יכול להתאים מאוד גם לתינוקות מגיל לידה. אפשר למצוא אותו גם בשילוב עם זרעי ענבים וקלנדולה, שילוב מנצח שיכול להיות שימוש בעיסוי התינוק. המגע העדין שתורם רבות גם להתפתחות הרגשית והמוטורית של התינוק ולחיזוק מערכת החיסון שלו. זהו שמן עיסוי עדין ובטוח לשימוש יומיומי אחרי האמבטיה או בכל עת. מדובר בדרך טבעית ובטוחה ליצור קשר עמוק, להרגיע, לטפח ולתרום לצמיחה הבריאה של התינוק הקטן ממש מהרגע הראשון.
הארומה המרגיעה של השמן מקדמת סביבה שלווה לבייבי, יכולה לסייע גם בשיפור איכות השינה שלו והתכונות האנטי דלקתיות הפוטנציאליות שלו אף להציע הקלה מסוימת בגירויים קלים בעורו העדין.

בכל מקרה, בבחירת שמן לבנדר חשוב לרכוש אותו מהמקום הנכון, מקור אמין שמציע למכירה אך ורק שמנים איכותיים שעומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר – שמן אתרי טהור בלבד.
יש להבין את נושא הדילול של שמנים אתריים מרוכזים לפני שימוש ולהשתמש רק לאחר התייעצות. לשמן לבנדר יש יתרונות פוטנציאליים רבים והוא בן לוויה נהדר לתקופת ההיריון, הלידה והטיפול בתינוק.

עוד מרחבי הרשת

>
s