שלמה גרוניך בהופעה: "כולם כאן אשכנזים ששרים יפה ואין אפילו צ׳חצ׳ח אחד"

שלמה גרוניך בהופעה: "כולם כאן אשכנזים ששרים יפה ואין אפילו צ׳חצ׳ח אחד"

הלם: המוזיקאי הזמר והמלחין שלמה גרוניך עורר סערה לאחר שבמהלך הופעתו הערב (שלישי) בפסטיבל עין גב פנה לקהל ואמר: "אתם קהל נהדר. כולם אשכנזים ששרים יפים ואין אפילו צ'חצ'ח אחד".

לאחר מכן חזר בו: "אני מתנצל, זה נפלט לי".

היועץ האסטרטגי ודובר צה"ל לשעבר אבי בניהו כתב בחשבון הטוויטר: "רגע מביך מביש ומיותר בפסטיבל עין גב כעת כששלמה גרוניך המוסיקאי עולה לבמה ואומר לקהל: ״אתם קהל נהדר, כולם כאן אשכנזים ששרים יפה ואין אפילו צ׳חצ׳ח אחד״

ואני כצ׳חציח בכיר כמו רבים בקהל כאן בז לו. ראש המועצה ויו״ר הפסטיבל עידן גרינבאום מזיע בכיסאו.

נסלי ברדה המנחה מעמידה את שלמה גרוניך במקומו ואומרת לו : הפנסים סינוורו אותך. כל עם ישראל כאן והשירים שייכים גם לגרוניך וגם לברדה ולכל אחד.

גרוניך שב לבמה ואומר: ״ מתנצל , נפלט לי״. לא משכנע. מביש ומביך".

השר לשעבר אריה דרעי (ש"ס) כתב בטוויטר: "הזמר שלמה גרוניך בפסטיבל עין גב אומר כעת לקהל באלה המילים: ״אתם קהל נהדר. כולם כאן אשכנזים ששרים יפה.

אין כאן אפילו צ׳חצ׳ח אחד״. בושה וחרפה. גזענות עלובה ומחליאה. גרוניך, אתה איש בזוי. ויותר מזה: איך עוד לא גרשו אותו מהפסטיבל הזה?".

שר התרבות חילי טרופר גינה בחריפות את דבריו של שלמה גרוניך: "מתעצב על הדברים המכוערים, המשסעים והמיותרים. אנחנו אוהבים קהל שיש בו את כולם, את כל עם ישראל. טוב שהיתה שם נסלי ברדה שידעה לעמוד מול הכיעור בזמן אמת כדי להזכיר את המובן מאליו, וטוב שגרוניך התנצל".

עוד מרחבי הרשת

>
s