הר הבית ייסגר ליהודים? בן גביר: בנט הרים דגל לבן. בר שם אור: גם נתניהו סגר

הר הבית ייסגר ליהודים? בן גביר: בנט הרים דגל לבן. בר שם אור: גם נתניהו סגר

האם הממשלה החליטה לסגור את הר הבית בפני יהודים ביום שישי הקרוב? והאם זה צעד שמגיע בעקבות איומי מפלגת רע"ם לפרוש מהקואליציה? הרשת סוערת.

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר: "אם הידיעה על סגירת הר הבית נכונה, בנט הרים הערב דגל לבן. הוא נכנע לטרור, נכנע לחמאס, נכנע לאויבים – בנט, אין לך מנדט למכור את המדינה. לך!".

העיתונאית קרוליין גליק: "מי שמוותר על הר הבית מוותר על ירושלים. מי שמוותר על ירושלים מוותר על ישראל. נפתלי בנט מוותר על ישראל בתמורה לכיסא לא לו. כך ייזכר לדראון עולם".

העיתונאי אטילה שומפלבי: "מכונת הפייק המסוכנת בישראל מפיצה בדקות אלה כי הר הבית יסגר ביום שישי ליהודים בגלל דרישות רע"ם ואיומי חמאס. זהו שקר גס. FAKE מגה פייק.

גם בשנה שעברה הר הבית נסגר ליהודים בימי הרמדאן האחרונים. וגם שנים קודם לכן. שימו לב איך פועלת תעשיית הדיסאינפורמציה שמטרתה להטעות את הציבור".

העיתונאי בר שם אור: "בגלל שמדובר בנושא נפיץ במיוחד חשוב לדייק בעובדות. גם נתניהו סגר את הר הבית לעליית יהודים בתקופות מתוחות, בין היתר גם בחודש מאי האחרון.

כידוע רע״מ לא היו בקואליציה וסגירת ההר לביקורים קוממה עליו ח״כים מהימין במשך שנים כמו סמוטריץ׳, בן גביר, ואחרים אותם נתניהו כינה ״קבינט הטוויטר״. אגב בפעם האחרונה שנתניהו סגר את ההר זה היה למעל שש עשרה יום. יותר מ-12 ימי הסגירה כעת".

ח"כ הכנסת לשעבר, אוסנת מארק (הליכוד): "הנוכל נכנע לתנועה האיסלאמית. הר הבית יסגר ליהודים מיום שישי.

אם זה מה שאיום בהקפאת החברות בקואליציה עשתה לו תארו לכם מה הוא מוכן למכור כשהם באמת יאיימו לבעוט אותו מהכיסא. ימכור גם את רעננה".

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ': "היו ימים ששקד הבינה מצויין שכניעה לטרור בהר הבית מסוכנת ומעודדת טרור.

על רקע אלימות הערבים וההסתה השקרית של הירדנים והטורקים, ההחלטה של בנט ושקד לסגור את הר הבית ליהודים עד סיום הרמאדן היא איוולת ביטחונית ומדינית המהווה הודאה למעשה בשקר הערבי כאילו היהודים אשמים בהסלמה הנוכחית".

כמה הזהרנו מהקמת ממשלה שתישען על התנועה האיסלמית ומהפקרת ביטחון ישראל בידיה. בנט ושקד פוגעים במדינת ישראל ומסכנים אותה מדינית והביטחונית בשביל שרידותם הפוליטית שתלויה כעת בוואליד טאהא ובמועצת השורא של התנועה האיסלמית.

בבוקר בנט תוקף את הירדנים ובערב מאשר את טענתם השקרית ונכנע לדרישותיהם החצופות. יפה סער, אלקין ושרן השכל שיציבו קו אדום מהצד שלהם?!".

עוד מרחבי הרשת

>
s