הכנות לחופשת הקיץ – שואב אבק לבתי מלון

הכנות לחופשת הקיץ – שואב אבק לבתי מלון

שואב אבק לבתי מלון
תוכן שיווקי בשיתוף seo-rush | קרדיט לתמונה : Photo by Francesco Alberti on Unsplash

הקיץ כבר ממש כאן, השמש במיקומה הנכון בשמיים שנקיים אף הם מעננים ובמדינה כמו שלנו ואחרי כל מה שעברנו לאחרונה, רבים מאיתנו זקוקים לחופשת הקיץ כמו אוויר לנשימה.

הילדים כבר לא יכולים לחכות והחיים כמו שכולנו יודעים, חייבים כך או כך להימשך.

בהתאם לכך ולקראת הקיץ, בתי המלון מתמרקים, מתקשטים ובעיקר מנקים כל מסדרון, קומה וחדר בצורה הכי טובה שאפשר וכזו שתאפשר שהות נעימה לכל אורח ואורח.

במאמר הבא נעסוק בצד השני של בתי המלון, הצד שמנקה ומכין את המלון, לקראת הגעת האורחים.

 

איך מנקים מלון שלם?

אנחנו אורזים מזוודות, מעמיסים את הילדים למכוניות, נוסעים שעתיים-שלוש ולפעמים גם יותר – רק בשביל להגיע למחוז חפצינו – בית המלון שמחכה לנו ולנפש העייפה שלנו, זו שמבקשת להתפנק, לנוח ומעט לשכוח מכל הבעיות והצרות של היום-יום המתיש.

 

אך רגע לפני שאנחנו מתפרצים דרך הדלת המסתובבת היישר אל הלובי, האם פעם עצרתם לחשוב מה דרוש בשביל לנקות מבנה עצום כמו בית מלון? על אילו אספקטים יש לחשוב בניקיון של כל כך הרבה חללים ומקומות? מה הם המקומות שזוכים לטיפול מיוחד? וכמה זמן או אנשים, צריך בשביל שכשאתם תצעדו לתוך הלובי – תקבלו מלון נקי ומצוחצח? אז תתפסו סמרטוט, מתחילים.

 

חשיבות ניקיון כל החללים

בבתי מלון יש לא מעט חללים אשר על צוות בית המלון לדאוג לניקיונם.

למשל:

  • חדרי אורחים
  • חדרי אוכל
  • מועדון הילדים
  • מסדרונות
  • לובי המלון
  • אזור הבריכה
  • חללי ישיבה חיצוניים
  • חדר כושר
  • אולמות כנסים ואירועים

ועוד.

 

על כל החללים האלו להיות נקיים ומוכנים לאירוח בכל רגע, בזמן שהמלון פתוח לאורחים כמובן.

ניתן להבין, שבכדי לנקות בית מלון בכל סדר גודל, ישנו צורך במספר דברים חשובים כמו צוות גדול ומיומן, מספיק זמן, תכנון מקדים, כלי ניקוי מוסדיים חשמליים שונים ועוד.

 

צוותי הניקיון בבתי המלון השונים

כידוע, לא כל המלונות דומים האחד לשני. ההבדלים יכולים להיות מהותיים וכאלה שבאים לביטוי בצורות שונות כמו למשל גודל מבנה המלון, מספר החדרים\אורחים שהוא מכיל, רמת השירות שלו, איכות וגודל הצוותים, המיקום שלו, הייעוד שלו ועוד.

אך דבר אחד שמשותף לכל אותם סוגי מלונות ברמה זו או אחרת, הוא הצורך בהכנות שיש לעשות לפני קבלת אורחים כאשר חלק ניכר מאותן הכנות, יימדד כאמור בניקיון המלון.

לכל תחום במלון, יש בדרך כלל צוות שונה שאחראי עליו. הצוותים שאחראיים בדרך כלל על הניקיון ברוב בתי המלון יהיו צוותי משק הבית. כמובן שגם בתוך מחלקת משק הבית יש תפקידים ניהוליים ותפקידים אחרים. כמו כן, כל צוות יהיה אחראי על אזור מסוים – דיילות החדרים ינקו את חדרי האורחים, צוותים אחרים יהיו אחרים על האזורים החיצוניים של המלון וכו'.

 

אחד הכלים החשובים ביותר לניקיון כל בית מלון

אין ספק שכאשר מנקים מקומות בסדר גודל כמו של בתי מלון, יש צורך במכשירים ובכלים ייעודיים אשר יוכלו לעשות את העבודה הגדולה, בשונה ממכשירים מסוימים שיתאימו יותר לבתים פרטיים למשל.

אחד מאותם כלים אשר בלעדיהם אי-אפשר להשתלט על ניקיון של בית מלון, הוא שואב אבק וכדאי מאוד – שהוא יהיה אחד עוצמתי, חזק ואיכותי במיוחד.

שואב אבק איכותי, יכול לחסוך זמן רב באיסוף הלכלוך, להקל על צוותי הניקיון שעבודתם גם ככה רבה ולהביא את כל השטיחים והמרצפות בכל המלון, למצב נקי בו נעים לקבל את האורחים לחופשה לה הם חיכו זמן רב כל כך.

הכירו את שואב אבק Hoover: שואב אבק עוצמתי לבתי מלון

כאשר אנו מחפשים שואב אבק שיוכל להתמודד עם מבנה גדול כמו זה של בתי מלון, אנחנו רוצים למצוא בו מספר פרמטרים חשובים. למשל כמו עוצמת השואב, אופן וקלות השימוש בו, החברה המייצרת, העלויות של השואב, אורך הכבל\שואב אלחוטי, אופן וקלות ניקוי השואב עצמו ועוד.

כאשר אנו רוכשים שואב אבק hoover אנחנו יודעים שקיבלנו בדיוק את כל הדברים האלו.

זה הוא שואב אבק אשר מתאים בדיוק לבתי מלון בשל כח שאיבה רב עוצמה, שאיבה יעילה של מרבית סוגי הלכלוך גם העקשניים ביותר, יכולת תמרון מעולה בזכות גלגלי גומי רכים ועוצמת רעש חלשה, שאפילו לא תעיר את האורחים משנת הצהריים שלהם.

עוד מרחבי הרשת

>
s