רעיונות ל HAPPY HOUR לעובדים

רעיונות ל HAPPY HOUR לעובדים

רעיונות ל HAPPY HOUR לעובדים

בימים כה מאתגרים ומורכבים אלה, מי שאמונים בארגון על רווחת העובד מחפשים אחר דרכים להרים את המורל כל שבוע מחדש ב-HAPPY HOUR  לעובדים. הזדמנות להגיד תודה ולהביע הערכה ולהעצים את המוטיבציה.
החיפוש אחר לוקיישן כמו גם אחר פעילויות מוביל למקומות מקסימים ולחוויות מיוחדות. לפניכם מספר רעיונות שאולי תרצו לאמץ בשעת השמחה הבאה:

משחררים את הצד האמנותי

מוזמנים להעניק לעובדים מפגש ייחודי עם אמנות בין אם באמצעות סיור בגלריה או בתערוכה חדשה במוזיאון או בייזום של סדנה אומנותית. זו יכולה להיות סדנת קדרות שכוללת נגיעה בחמר או סדנת ציור, אולי עבודה תרפית עם עיסות נייר.
ישנן סדנאות שמשלבות גם הרצאות והסברים על זרמים באמנות כולל התנסות עם חומרי גלם בלתי שגרתיים והתוצרים? יהוו מזכרת נפלאה לכל אחד ואחת מהמשתתפים.

שחקו אותה

במרוץ החיים האינסופי והתובעני לא תמיד יש לעובדים שעובדים ביום יום זמן לשבור שגרה ולשחק! משחקים יכולים גם לגבש, גם להפיג מתחים וגם לפתח את חוש החשיבה היצירתי. ישנם מקומות רבים בהם אפשר להתארח לכמה שעות של הנאה עם משחקים כמו אולם באולינג או מועדון עם משחקי ביליארד, אפשר ליזום טורניר בינגו או אפילו לקחת אותם למגרש הפיינטבול.
כמו כן, אפשר להביא למשרד משחקי לוח, מכונות משחק, סימולטורים כמו משקפי מציאות מדומה, משחק טריוויה באמצעות אפליקציות ייעודיות. אפשר לארגן תחרות או לתת לכל אחד לשחק פרי סטייל.

חוויה קולינארית מעוררת תיאבון

אין כמו לשדרג ולהעשיר את שעת השמחה באוכל טוב ומשובח המבוסס על חומרי גלם איכותיים במסעדה מתוחכמת באווירה ייחודית. חפשו מסעדות עם חדר פרטי כך שתוכלו ליהנות מאירוח בסגנון VIP!
חדר שהוא רק שלכם במסעדה באווירה אינטימית יותר עם חוויית אירוח פרסונאלית ועם תפריט מותאם אישית או בחירה של המנות כל עובד על פי טעמו.
בחרו מלכתחילה מסעדה על פי העדפות כמו התמחות גסטרונומית מסוימת או תעודת כשרות וכן באזור שיהיה לכם פשוט להגיע אליו או שמשלב אטרקציות נוספות במידה ואתם בסוג של יום כיף ומחפשים לקנח בסעודת מלכים ואל תשכחו לשריין ולהבטיח מקום מראש, במיוחד במסעדות מבוקשות ונחשקות. התייחסו גם לאווירה, לעיצוב, לאפשרויות של דרינקים ויינות אשר ילוו את הארוחה.
אם בכוונתכם לשלב נאומים, דברי הוקרה, אולי קליפים בדקו שהמקום מצויד גם בתשתית הטכנית המבוקשת ותאמו זאת מראש על פי התוכנית האומנותית.

לא נפסיק לשיר

דרך נהדרת לשחרר לחצים ולהתמסר להנאה היא באמצעות שירה בציבור כאשר אפשר היום למצוא תאי וחדרי קריוקי שיאפשרו לכם ולעובדים לשיר בקולי קולות ואפילו לזייף בשיא הסטייל. ניתן במקביל להביא אומן אורח או אפילו תקליטן למשרד ולהרים מסיבה קלילה יחד עם קוקטיילים, סדנת מיקסולוג וכדומה. אלטרנטיבה אחרת היא להביא מופע סטנד אפ שיתבסס על הווי החברה על פי מידע שנמסר מראש או אפילו יעביר את המשתתפים סדנאות סטנד אפ מלהיבות, סוחפות ותוססות כך שתהיה להם סיבה לצחוק גם אם הכל סביב לפעמים נראה קודר ולשכלל את ההומור שלהם.

היכון, הכן, לברוח

חדרי בריחה הפכו מזמן לטרנד קונספטואלי אהוב ומוזמנים להכיר למשתתפים את האתגר הבא בין אם מדובר במשימה שנראית על פניו בלתי אפשרית אבל תגרום להם לחדד את החושים, לחשוב מחוץ לקופסה ולחלץ את עצמם מהחדר או כל אתגר אחר שמצריך גם עבודה בצוות גם חשיבה יצירתית וגם יזמות וחדשנות. מובטחת להם שעה ביקום מקביל של אקשן ופאן בו זמנית.

עוד מרחבי הרשת

>
s