קינוחים בריאים זה מושג אפשרי

קינוחים בריאים זה מושג אפשרי

קינוחים בריאים
תוכן שיווקי בשיתוף INCA | קרדיט לתמונה: FREEPIK

אורח חיים בריא בא לידי ביטוי בתחומים רבים של החיים כגון השתתפות בפעילויות ספורט, צמצום זמן מסך, בחירה במדרגות על־פני מעלית וכמובן בחירה במזונות בריאים. כמו בכל תחום אחר בחיים גם בתחום המאכלים הבריאים טווח האפשרויות הוא עצום, וכל אחד בוחר לעצמו את זו המתאימה לו. אחד הוויתורים השכיחים ביותר שאנשים בוחרים בו הוא הסוכר. רבים מחליטים להוריד עד כמה שניתן את צריכת הסוכר, וגם את הקינוחים המתוקים בסיומה של הארוחה.

לא חייבים לוותר על הקינוח!

הבשורה החשובה היא, שלא חייבים לוותר על קינוח מתוק! יש מבחר גדול של אפשרויות וחלופות לעוגה עסיסית או גלידה מתוקה וחלומית. ניתן לסיים ארוחה נפלאה עם סלט פירות עשיר ומפנק, לבחור בגלידת סורבה נהדרת וכן באחד מתוך מגוון רחב של קינוחים ללא סוכר. קינוחים נפלאים, טעימים ומתוקים שטעמם אינו נופל מאלו אשר מכילים סוכר. למשל, ריבועי שוקולד מריר עם אגוזי פקאן, קינוח קראנצ'י ומתוק שאפשר לנשנש גם באמצע יום עבודה להעלאת האנרגיה והמורל.

קינוחים מתוקים על בסיס פירות

כאמור, אחד הקינוחים הקלים והמהירים להכנה הוא סלט פירות טרי ורענן. סלט שיתאים לכל עונה, אינו מצריך היערכות מוקדמות, רשימת פירות ייחודית ומשתלב נהדר עם כל ארוחה – בשרית או חלבית. עוד קינוח פירות קליל ומתוק שניתן להכין בבית הוא סורבה ענבים, או כל פרי מועדף אחר, הכולל שלושה מרכיבים בלבד. קינוח קריר ומתקתק המתאים מאוד לימי הקיץ אך גם לערב חורפי ומפנק בבית. אפשרות נוספת לסיום הארוחה היא תמרים עסיסיים ממולאים באגוזים, שקדים, פיסטוקים או כל תערובת אחרת. מתאים במיוחד בשילוב עם חליטת תה ריחנית וחמה.

כדורי שוקולד בלי שוקולד

כדורי השוקולד הפשוטים שילדים כל־כך אוהבים, הם אחד הקינוחים האובים והפופולריים ביותר. זו גם הסיבה לכך שחלופה בריאה עבורם תהיה פינוק אמיתי. אפשרות בריאה אחת היא טחינה, סילאן, ממרח תמרים ושקדים שבורים למרקם פריך ביותר בדיוק כמו המקור. תערובת המרכיבים הזו תשאיר טעם מתוק וייחודי שגם חובבי השוקולד יתאהבו בה. לגיוון ניתן להחליף את ממרח השקדים לקוקוס טחון שישתלב הן בתוך התערובת והן בציפוי הכדורים.

חטיפי גרנולה שאי אפשר להפסיק לנשנש

גרנולה מתקשרת לרוב עם ארוחת בוקר בריאה הכוללת יוגורט, דבש וקוביות פרי. מוזלי נהדר שתמיד נעים לפתוח איתו את הבוקר. אך גרנולה יכולה לככב גם בתור קינוח בריא ונהדר שניתן גם לנשנש אותו בין הארוחות או ליהנות ממנו לצד קפה של הבוקר. תערובת של גרנולה, שוקולד צ'יפס, דבש וצימוקים שנאפית בתנור ונחתכת לריבועים היא מנת קינוח נפלאה שגם הילדים ירצו לטעום ממנה. אפשר להחליף את הגרנולה בפצפוצי אורז ולקבל קינוח במרקם שמתפצפץ בפה.

עוגות בריאות ללא סוכר

אי אפשר לכתוב על קינוחים בריאים בלי לתת מקום של כבוד לכול אותן עוגות מטריפות שלא תמיד ניתן להבחין בינן לבין המקור שלהן. עוגות שוקולד ללא סוכר, עוגת גזר בריאה, עוגות גבינה עם אחוזי שומן נמוכים ואף שטרודל תפוחים בריא וטעים. מבחר העוגות הוא ללא ספק אינסופי, וכך גם החלופות הבריאות שלהן.

לבחור במנות בריאות ובקינוחים ללא סוכר זו דרך חיים שהיום קל יותר לעמוד בה. אין סיבה לוותר על מנות אהובות וטעמים נפלאים כאשר פשוט מאוד למצוא להם אלטרנטיבה בריאה יותר. כמעט לכל עוגה חלומית ניתן למצוא מתכון חלופי, לכל עוגייה מושחתת אלטרנטיבה מדליקה ולכל טעם מועדף ניתן למצוא פתרון בריא יותר.

עוד מרחבי הרשת

>
s