עמית סגל למג'אדלה: "ציפינו מהם להתנגד לטבח נאצי של חפים מפשע" – צפו

עמית סגל למג'אדלה: "ציפינו מהם להתנגד לטבח נאצי של חפים מפשע" – צפו

עמית סגל
צילום מסך 'חמש עם רפי רשף' – חדשות 12

וויכוח התפתח באולפן חדשות 12 בין העיתונאים עמית סגל ומוחמד מג'אדלה על רקע הסקרים שמצביעים על התמיכה של הפלשתינים במנהיגי חמאס לאחר טבח ה-7 באוקטובר.

סגל: "הכי מפלצתי זה אותם אנשים ברשות הפלשתינית שבסקר של אוניברסיטת ביר זית, יש את האלה שהם בעד הטבח, יש את אלה שהם נגד. ויש את אלה שתומכים במידה מסוימת. זאת אומרת, הם תומכים רק בעריפת ראשים של חיילים וטבח של בני 62 ומטה, אבל נניח תינוקות ג'ינג'ים זה מבחינתם באמת קו אדום ולכן הם קצת מסויגים כלפי האירוע הזה".

מג'אדלה השיב: "בספטמבר למשל, בסקר ברצועת עזה, חמאס הגדול והחזק ששולט ברצועה, לא עובר את ה-44% בשיעורי תמיכה, ולמה אני אומר את זה? זה לא אומר שחמאס עכשיו מתרסק ושהפלשתינים לא תומכים בו, אבל דעת הקהל הפלשתינית בעת מלחמה, בטח כשרואים את ההרס בעזה, קרוב ל-30 אלף הרוגים בעזה, ומיליון איש מחוץ לבתים שלהם, אין מה לעשות, זה משהו שאי אפשר לבנות עליו".

עוד אמר מג'אדלה: "אני לא סומך על סקרים בעת מלחמה. ועדיין אני אומר, זה לא אומר שיום אחרי שהמלחמה הזאת תיגמר כל הפלשתינים ירימו את דגל ישראל ויגידו שהם אוהבים את הציונים…"

סגל: "יש הבדל, אף אחד לא ציפה שהם ירימו דגל ישראל ולא שיתמכו בציונות. אבל יש לא מעט אנטי ציונים שעדיין לא תומכים בטבח חסר הבחנה, שריפה ועריפה של חפים מפשע. לכן הציפייה שלי מהפלשתינים שהם לא יתמכו בדבר הזה".

עוד מרחבי הרשת

>
s