ליברמן נכנס בלפיד גנץ ואיזנקוט: "עמדו לצידו ולא לצד חיילי צה"ל"

ליברמן נכנס בלפיד גנץ ואיזנקוט: "עמדו לצידו ולא לצד חיילי צה"ל"

צילום: shutterstock.com/ By David Cohen 156

חבר הכנסת, אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו) זעם על יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד (יש עתיד) לאחר שאמר כי נושא הדחתו של ח"כ עופר כסיף (חד"ש) הוא "חלטורה של ליברמן".

ליברמן תקף גם את השרים וחברי קבינט המלחמה בני גנץ וגדי איזינקוט: "מצער מאוד, שדווקא בהצבעה על הדחתו של תומך הטרור עופר כסיף מהכנסת, החליטו יו״ר האופוזיציה יאיר לפיד, שר הביטחון לשעבר ח״כ בני גנץ והרמטכ״ל לשעבר, ח״כ גדי אייזנקוט לעמוד לצידו של כסיף ולא לצד חיילי צה״ל. במקרה של הדחת עופר כסיף, לא מדובר על פגיעה בחופש הביטוי אלא מדובר בהפסקת חופש השיסוי. במקום שחברי הכנסת יגנו על חיילי צה"ל, הם מפקירים אותם. ״שקט הוא רפש הפקר דם ונפש".

עוד כתב ליברמן: "עופר כסיף שנים הצטיין בהשתלחויות קשות וזדוניות כנגד מדינת ישראל וכנגד חיילי צה"ל. כל מי שיצביע היום נגד הדחתו, או יברח מההצבעה, פשוט מפקיר את חיילי צה"ל.

אני לא יכול להבין כיצד בני גנץ וגדי אייזנקוט, אנשים שפיקדו על חיילים לאורך שנים רבות, איך דווקא הם בורחים מהכרעה בנושא כה חשוב. אני גם לא יכול להבין את יו"ר האופוזיציה לפיד, שמצביע נגד. חבר כנסת שמדבר על חובות וזכויות, על החשיבות של שירות צבאי וברגע כזה לא נעמד לצד החיילים.

דרישתנו להדיח אותו מהכנסת, הגיעה על רקע תמיכתו של כסיף בתביעה של דרום אפריקה כנגד מדינת ישראל בבית הדין בהאג, לאחר הטבח הנוראי של השבעה באוקטובר. תביעה שמשמעותה שכל חייל או חיילת שיוצאים לחו"ל עלולים למצוא את עצמם במאסר, תחת כתב אישום בשל ביצוע פשעי מלחמה כביכול ורצח עם. עופר כסיף חייב לעוף מהכנסת".

עוד מרחבי הרשת

>

כתבות נוספות

s