ח"כ רייטן: "לו הייתי בנעליהם – הייתי סוערת ומשתמשת בכל אמצעי"

ח"כ רייטן: "לו הייתי בנעליהם – הייתי סוערת ומשתמשת בכל אמצעי"

צילום מסך

חברת הכנסת, אפרת רייטן (העבודה) התייחסה לביקורת של חברי קואליציה נגד משפחות חטופים שהחליטו להחריף את המאבק מול ממשלת ישראל.

בחשבון ה -X שלה הגיבה רייטן לציוץ שכתב השר עמיחי שיקלי: "לו הייתי בנעליהם של משפחות החטופים הייתי סוערת לפחות כמותם ומשתמשת בכל אמצעי, הכל כולל הכל, כדי להציל אותם. מי שמעז לבקר את מאבקיהם הוא פוליטיקאי קטן במקרה הטוב או אדם אכזר במקרה הרע.

אם הייתה בכם טיפת אחריות הייתם סוגרים משרדים מיותרים, לא מקדמים פטור מגיוס בשעה שילדינו נלחמים בעזה, לא מוציאים את הכנסת לפגרה, ויותר מכל לוקחים אחריות על המחדל הגדול ביותר שקרה במשמרת שלכם. כעת חטא על פשע עם קו שפל בתקיפה של משפחות חטופים ואזרחים אותם הפקרתם ועדיין מפקירים. הכתובת כבר מזמן על הקיר- נכשלתם. פנו את הכיסא עכשיו".

מוקדם יותר היום כתב השר שיקלי (הליכוד) על המחאה אמש בתל אביב: "אפס לקחים הפיקה חבורת הפנאטים שדרדרה אותנו לתהום. חבורה שמאמינה שמצנחי רחיפה, מדורות באיילון, כניעה לחמאס ובחירות עכשיו זה צו השעה. חבורה שמקשקשת על גיוס לצה״ל כשלפני חצי שנה היא הטיפה לסרבנות. אני לא יודע למען מי החבורה הזו עובדת, אבל דבר אחד בטוח לא למען עם ישראל".

עוד מרחבי הרשת

>
s