חובבי גיימינג? קבלו את המשחקים הטובים ביותר לשנת 2022

חובבי גיימינג? קבלו את המשחקים הטובים ביותר לשנת 2022

גיימינג 2022
צילום: depositphotos.com

שנת 2022 כבר כאן ממזמן ואיתה גם המשחקים החדשים והמסעירים שראיתם עד כה! ולמרות שעדיין לא עברנו את השליש הראשון של השנה, המשחקים הטובים ביותר כבר כאן, והם רק הולכים ומשתבחים עם הזמן

אתם יכולים להכין רשימת המשאלות הגיימינג שלכם לשנה הזו, ותראו כיצד הן מתגשמות בזו אחר זו – אז כל המשוגעים למשחקים, הקפידו לבדוק מדי פעם את משחקי ה- Xbox Series X, ה-Switch וה-PS5 שבדרך אליכם… בינתיים הכנו לכם את רשימת המשחקים הטובים ביותר לשנת 2022, וגם את אלה שיבואו בהמשך!

אחרי ששנת 2021 הייתה גדושה במשחקים שבואו נאמר את האמת, די דחינו על הסף, אפשר לומר שאנחנו מפונקים, או שפשוט פיתחנו סטנדרטים למשחקים. החלק המרגש הוא שזה מרגיש ששנת 2022 הולכת להיות הא שנה להנות משחקים ברמה גבוהה.

הגיע הזמן של PS5 ו-Xbox Series X לתת לנו חומרים איכותיים, וככל הנראה גם פלטפורמת ה-Nintendo Switch ו-PC לא מפחדות לתת פייט ומוכנות להתחרות עם מיקרוסופט וסוני בכל שלב. מה שאומר שאנחנו נהיה המרוויחים הגדולים!

גייסנו את מיטב הצדדים הביקורתיים שלנו כדי להציג לכם את המשחקים הטובים ביותר שיצאו בכל חודש של 2022 עד כה, כדי שתמיד תדעו איזה משחק עומד להיות הדבר הבא שלכם.

אז אילו משחקים נכנסו לרשימת הטובים ביותר לשנת 2022 – הנה הרשימה שהולכת לרגש אתכם השנה:

  1. God of War: Ragnarok

זמין בפלטפורמות: PS5, PS4

תאריך יציאה: במהלך שנת  2022

God of War Ragnarok שבר את האינטרנט עם הטריילר האחרון שיצא, והציג את קרייטוס ואת אטריוס בזווית חדשה ומעניינת כשהם מתמודדים עם סכסוכים משפחתיים, כמו עם פרייה, תור והראגנארוק הממשמש ובא. הסיפור יראה את האב והבן נוסעים יחד למחוזות חדשים כמו ונהיים, סברטלפהיים ואסגרד ופוגשים דמויות חדשות כמו, אנגרבודה ואודין. זה יהיה החלק האחרון של הסאגה הנורדית של God of War.

גיימינג בשנת 2022 רגנרוק
צילום: depositphotos.com
  1. Tiny Tina's Wonderlands

זמין בפלטפורמות: PS5, PS4, Xbox Series X, Xbox One, PC

יצא בתאריך: 25 במרץ 2022

המשחק ארץ הפלאות של טינה הקטנטנה הוא ספין אוף של Borderlands ונוצר בהשראת פנטזיה. המשחק מתמקד בדמות הראשית של Tiny Tina (מדובבת על ידי אשלי ברץ'). המשחק הוא שיתוף פעולה מונחה בין סיפורים, מתאים לעד 4 שחקנים בו זמנית, אך בניגוד לכותרים אחרים ב- Borderlands, פה תמצאו תפאורה פנטסטית ומלאה במפלצות, אוצרות ואפילו דרקון גדול. יחד עם זאת טינה הקטנטנה היא שקובעת את הכללים בעולם הזה, כמו סוג של מאסטר מבוכים, אז אתם יכולים לצפות שדברים ישתבשו באופן קבוע ובצורה מבריקה לחלוטין.

  1. Kirby and the Forgotten Land

זמין בפלטפורמות: Nintendo Switch

תאריך יציאה: 25 במרץ, 2022

קירבי הארץ הנשכחת מחזירה באופן רשמי את הפחזנית הוורודה והחביבה להרפתקאות בפלטפורמה חדשה ב-Switch. הסיפור מתרחש בעולם מסתורי שבו ניתן לראות שרידים של ציוויליזציה מן העבר, בבניינים הנטושים המקשטים את הנופים. המשחק רק יצא וכבר יש לנו כל כך הרבה שאלות! מה קרה למקום הזה? לאן כולם הלכו? ואיך קירבי הגיע לכאן? בתור ההרפתקה התלת ממדית הראשונה בסדרת קירבי, יש לנו לא מעט סיבות להתלהב מחזרתו של הגיבור הקטן אך האדיר הזה.

  1. Ghostwire: Tokyo

זמין פלטפורמות: PS5, ובמחשב

תאריך יציאה: 25 במרץ, 2022

כשאנחנו רואים שאנשים מתחילים להתאדות מהרחובות מוארי הניאון של טוקיו, ברור לנו שמשהו ממש לא טוב מתרחש ב-Ghostwire טוקיו, דמויות וצללים מוזרים מתחילים לפטרל ברחובות לצד מפלצות מפחידות המבוססות על אגדות יפניות. המשחק נוצר על ידי אותו אולפן שהביא לכן את אימת ההישרדות The Evil Within, וזה די מבטיח. במיוחד כשזה נשמע כאילו הוא מלא בישויות על-טבעיות, אירועים על-טבעיים, קונספירציות ותורת הנסתר. אן מה לומר, אותנו זה מדליק!

  1. Switch Sports

פלטפורמות: Nintendo Switch

תאריך יציאה: 29 באפריל, 2022

Switch Sports סוף סוף מביאה לנו את העוצמה של דגם ה-Wii Sports ל-Switch. ספורט מבוקר בתנועה היישר אל הסלון שלכם! ולכל המשפחה. שישה ענפי ספורט- כדורגל, בדמינטון, באולינג, טניס, צ'מברה וכדורעף וגם הגולף יגיע בהמשך, תעקבו ותתעדכנו.

  1. Evil Dead: The Game

זמין בפלטפורמות: PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X, Switch, and PC

תאריך יציאה: 13 במאי, 2022

במשחק הזה את משחקים כחלק מצוות של ארבעה שחקנים, עובדים כדי לשרוד על ידי חקירה, ביזה והריגת דמויות שונות ומציאת פריטי מפתח שיאפשרו לכם לסגור את הפער בין העולמות ולנהל את הפחד שלכם. משחק חריף שישאיר אתכם על קצה הכיסא כמעט בכל רגע, וזה בדיוק מה שאנחנו מצפים שמשחק יעשה לנו. המשחק נוצר בהשראת שלושת סרטי ה- Evil Dead ותוכנית הטלוויזיה Ash vs Evil Dead.

  1. Two Point Campus

זמין בפלטפורמות: PS5, PS4, Xbox Series X, Xbox One, PC

תאריך יציאה: 17 במאי, 2022

במשחק המציאות הזה אתם המעצבים והמנהלים של האוניברסיטאות הגדולות לגמרי לבד! עם מבחר שיעורים מתחכמים ומדליקים. האקדמיה מדליקה אתכם? צאו לדרך ובנו את הקמפוס המושלכם שלכם, תוכלו לעצב את חיי התלמידים שלכם ברמה האישית ולנהל את הצלחת המקום, אם אינכם מפחדים מקצת אינטלקטואליות, אתם הולכים להנות מאוד.

  1. Mario Strikers: Battle League Football

זמין בפלטפורמות: Nintendo Switch

תאריך יציאה: 10 ביוני, 2022

מריו סטרייקרס הגדול חוזר עם תפיסתו הייחודית על כדורגל. זהו ספורט המורכב מחמישה שחקנים בכל קבוצה, ובו אתם תנסו להבקיע שערים על ידי כדרור ומסירת הכדור לשאר חברי הקבוצה, ואם חשבתם שזה יהיה קלי קלות, כנראה שלא, יהיו לכם שלל התמודדויות לעבור, כמו חפצים שונים וביצוע זריקות מיוחדות כדי להצליח לעשות את זה. אל תדאגו, תוכלו לצייד את הצוות שלכם בציוד שיעזור להם להגדיל את הנתונים הסטטיסטיים שלהם, וגם לשחק עם משתתפים רבים, מקומיים ומקוונים.

 

המשחקים הטובים ביותר לשנת 2022
צילום: depositphotos.com
  1. Redfall

זמין בפלטפורמות: Xbox Series X, ובמחשב

תאריך יציאה: קיץ, 2022

ארקיין אוסטין ייצר עבורכם משחק יריות שיתופי בעולם פתוח וחדש בשם Redfall. המקום שוכן בעיירת האי רדפול, מסצ'וסטס, ומתקיים תחת מצור ומלחמת ערפדים שחסמו את אור השמש ואת כל הגישה לאי. אתם תהיו לכודים באי יחד עם קומץ שורדים נוספים, ותהיו חייבים לחבור זה לזה ולהשתמש בכלי נשק חדשניים כדי לנסות להפוך לקוטלי הערפדים האולטימטיביים. נסו לדמיין פצצות קרני UV ותותחי יתדות, ואתם די קרובים לשם.

  1. Saints Row

זמין בפלטפורמות: PS5, PS4, Xbox Series X, Xbox One, PC

תאריך יציאה: 23 באוגוסט, 2022

Saints Row חוזרת בגרסה מחודשת ומלאה של הסדרה. אתם הולכים לבנות את ה-Sains מהיסוד, תשחקו אותה ובגדול כבוסים, עם קבוצה קטנה של חברים שרק מתחילים את דרכם. ההחלטות שלכם יהיו אלה שיעצבו את פני הכנופייה, תוכלו לבחור להטביע את חותמכם ברחבי העיר הבדיונית סנטו אילסו, על ידי החלטה איזה סוג של אדון פשע אתם רוצים להיות. אולי הברחת סמים? או מאפיה? אתם תחליטו. אתם הולכים ליצור ולספר את הסיפור בדרך שלכם.

 

בעוד שהשנים האחרונות הוכיחו שדברים יכולים להשתבש בצורה מוגזמת ובהתראה של רגע, קשה להסתכל על לוח הזמנים העתידי של משחקי הווידיאו לשנת 2022 ולא להתרגש ממה שעומדת להיות אחת משנות משחקי הווידאו הטובות ביותר אי פעם!!

עוד מרחבי הרשת

>
s