חברת קידום אתרים מומלצת

חברת קידום אתרים מומלצת

חברת קידום אתרים מומלצת
תוכן שיווקי בשיתוף INCA | קרדיט לתמונה: FREEPIK

זוכרים את תקופת הקורונה? הזמן שבו כולנו עברנו לצרוך מוצרים ושירותים מהמחשב, ואפילו הרוכל השכונתי ונהג האלטע־זאכן פתחו אתר אינטרנט? בישראל נפתחו עשרות אלפי אתרים חדשים במהלך שנת 2020 ובשנים שאחריה. כמעט כל ישראלי שאתם מכירים צרך לפחות מוצר או שירות אחד מהרשת (וגם אלה שלא – נעזרו בנכדים ובחברים שצרכו אונליין). כמובן, שההצפה של כמות גדולה של אתרים הורידה לעמודים האחרונים אתרים וותיקים שלא השכילו לקדם את האתר שלהם באופן מקצועי. כאן, הגיעה חברה אחת מקצועית לעזרת בעלי העסקים באמצעות פרויקטים של קידום אורגני וקידום ממומן. הכירו את INCA.

קידום אורגני – איך אוכלים את זה?

המונח "אורגני" בתחום קידום האתרים אינו מתייחס כמו בירקות לעובדה שלא מדובר במוצר שרוסס או נעשה בו שימוש בהדברה. אלא, נועד להבדיל בין אתר שמפורסם בתשלום במנוע החיפוש לבין אתר שצומח אט אט ועולה לעמוד הראשון בחיפוש "טבעי" של לקוחות בגוגל.

לא פשוט להגיע למיקום הזה. חברת אלפא-בית (המוכרת לנו יותר כגוגל) פיתחה תוכנה מורכבת מאוד שהאינטרנס שלה כפול: מחד, להעניק לגולשים את התוצאות הטובות ביותר המתאימות לחיפוש שלהם, ומצד שני להרוויח כסף ממפרסמים. לכן, אתרים שרוצים ליהנות מ"פרסום חינם" צריכים להשקיע בפרויקט שנועד לשכנע את המנוע של גוגל שהאתר שלכם הוא הבחירה המיטבית עבור הגולש. כיצד? באמצעות תוכן איכותי, אתר שבנוי בסטנדרטים גבוהים, נגיש למשתמש, קריא, וכולל בדיוק את הביטויים והתכנים שהקורא ישמח לגלות.

חברת INCA פיצחה את השיטה

שנים רבות של ניסיון, ועבודה מאומצת בשירות של לקוחות רבים בתחומים מגוונים הפכה אותה לאחת מהחברות המובילות בתחום של קידום אתרים. הן קידום אורגני, והן קידום ממומן. לא רק בגוגל אלא גם ברשתות חברתיות מובילות ובמגוון רחב של ערוצים שמטרתם אחת – לחשוף את המוצר ללקוחות פוטנציאליים שיוציאו את הארנק, ויהפכו ללקוחות משלמים.

היא עושה זאת באמצעות ניתוח מעמיק של כל אחד מהתחומים שבהם היא פועלת, והבנה של קהלי היעד אליהם המותג או העסק של הלקוח פונה. לאחר מכן, היא מייצרת אסטרטגיית קידום מתאימה ללקוח, המבוססת על ניצול שלל אפיקי הפרסום והקידום הקיימים ברשת, בהתאם לתקציב. כך, הן חברות מובילות המעסיקות אלפי עובדים והן בעל מקצוע בודד, שניהם יכולים להגיע לראש עמוד התוצאות בגוגל, לזכות לחשיפה של מיליוני לקוחות בישראל ואפילו לקידום מקצועי מעבר לים.

כל זאת, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים לניתוח של כל קמפיין בזמן אמת, וטיובו כך שכל שקל בתקציב הפרסום ינוצל באופן המיטבי.

צוות ממוקד מטרה – בו כל בורג במקום הנכון

הסוד של INCA הוא שימוש באנשי המקצוע המובילים בכל אחד מהתחומים שבהם היא פועלת. אם זה בכתיבת התכנים לאתר, כולל בפניה לאתרים בנישות מקצועיות שונות כמו עורכי דין, בעלי מקצועות פיננסיים או אפילו בתחומים כמו לייף סטייל, אופנה ועוד. לאחר מכן, מומחי קידום עומלים יום ולילה כדי לבנות את האסטרטגיה הנכונה, ולאחר מכן פועלים כדי להשיג את היעדים שנקבעו מראש לקמפיין.

זאת, תוך יצירת מנגנון הבוחן לאורך כל התקופה את הצלחתו, וביצוע שיפורים מתמידים כדי להגיע ליעד. אך, הקמפיין לא נעצר פה, בחודש הבא, מוצבים יעדים חדשים ומטרות שמסייעות לכל עסק לממש את מלוא הפוטנציאל שפותחת בפניו רשת האינטרנט.

לסיכום, אם אתם מחפשים חברת קידום אתרים מומלצת, כדאי מאוד לראות את האתר של חברת INCA ולגלות את המנעד הרחב של השירותים שהיא מציע לכל לקוח, קטן כגדול. בגובה העיניים, בסבלנות ובעקשנות אין־קץ עד שמטרות הקמפיין הושגו במלואן.

 

לחצו כאן ליצירת קשר עם חברת INCA >

עוד מרחבי הרשת

>
s