זעם על גוטליב | שומפלבי: "הדיקטטורה כולה בציוץ אחד". ח"כ ביטון: "אבדן עשתונות"

זעם על גוטליב | שומפלבי: "הדיקטטורה כולה בציוץ אחד". ח"כ ביטון: "אבדן עשתונות"

תגובות סוערות ברשת בעקבות הציוץ של חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד נגד נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות.

העיתונאי והמגיש אטילה שומפלבי כתב בחשבון הטוויטר: "אל תקללו את טלי גוטליב. תודו לה. היא חסכה הרבה מאוד זמן של קילוף מסכות – וחשפה בבת אחת את הדיקטטורה כולה בציוץ אחד. כי ככה זה יהיה בדיוק: הם יאשימו תמיד את כולם. תחילה את היריבים, ואחר כך את היריבים מבית, ואחר כך את חבריהם, והאחד את השניה. כך נראית פרנויה של רודנות רקובה".

העיתונאי עקיבא נוביק: "הציוצים של טלי גוטליב, הגימיקים של בן גביר והחוקים המקוממים של ש״ס, חושפים מציאות חדשה: נתניהו כבר לא קובע את סדר היום התקשורתי, כפי שהתמחה פעם. היום הוא נגרר אחרי חברי הקואליציה עם צינור כיבוי. שר ההסברה-בדיעבד".

חברת הכנסת, מירב כהן (יש עתיד) כתבה בחשבון הטוויטר: "אלה דברי הסתה חמורים של ח"כ גוטליב נגד נשיאת ביהמ"ש העליון, שאני בטוחה שלא מייצגים את עמדת רוב מצביעי הליכוד. ראש הממשלה נתניהו חייב לגנות אותם ולהוקיע אותם. בדיוק כפי שהוא דרש, ובצדק, לגנות דברי הסתה נגדו".

שרת החינוך לשעבר, יפעת שאשא ביטון (תקווה חדשה): "טלי גוטליב מייצגת את טרוף המערכות ואבדן העשתונות של הממשלה כולה. הבטיחו ביטחון וימין מלא מלא- קיבלנו הסתה פרועה ונבזית על מלא מלא ואובדן שליטה. חודש וחצי בלבד מהקמת הממשלה והמדינה בוערת בכל מימד אפשרי. מדינה לא מנהלים בססמאות ומנהיגות היא לא קמפיין. קחו אחריות".

עו"ד קובי סודרי:

"לא. לא ״התחרפנה״.
ככה תמיד היתה.
זה למה לא בחרו בה לשופטת.
זה למה לא בחרו בה ליו״ר הלשכה.
זה למה בחרו בה לכנסת.
פני המשילות החדשה.
תפחדו!"

עוד מרחבי הרשת

>
s