גוטליב נגד הנשיאה חיות – "אני מאשימה את נשיאת העליון בפיגוע"

גוטליב נגד הנשיאה חיות – "אני מאשימה את נשיאת העליון בפיגוע"

טלי גוטליב
צילום מסך עכשיו 14

זעם ברשת נגד חברת הכנסת טלי גוטליב (ליכוד) לאחר שתקפה את נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות – "אני מאשימה את נשיאת העליון בפיגוע"

אתמול (מוצ"ש) כתבה גוטליב בחשבון הטוויטר שלה:

"אני מאשימה את נשיאת העליון בפיגוע. אני מאשימה אותה בתחושת הכאוס בעם ישראלאני מאשימה אותה בהרס ופגיעה קשה בדמוקרטיה ובשלטון החוק. היא הפחידה מפני ממשלת ימין. לא מפני הרפורמה. אז מה אם יהיה כאן כאוס, אז מה אם אוייבנו יזנבו בנו כי יזהו חולשה בקירבנו, הכל כשר בדרך למיטוט שלטון ימין"

הבוקר (ראשון) ניסתה ח"כ גוטליב להסביר את הדברים הקשים נגד חיות וכתבה:

"גבירתי הנשיאה. תביני. כמו שלי יש אחריות גם לך יש. כשאת מפחידה מפני מעשים לגיטימיים של שילטון ימין, במילים קשות מאד, כשאת ממרידה חצי מהעם כנגד חצי אחר, את משמחת את אוייבנו. תוך כך את מעוררת כאוס בתוכינו ובוודאי מעוררת את המחבלים בקירבנו לחולל כאן חורבן."

מאוחר יותר בראיון ל'פתחי וזמרי בעם' – גלי ישראל, אמרה טלי כי היא עומדת אחרי הדברים שכתבה בציוץ וכי אין לה כוונה למחוק אותו.

״הציוץ הזה לא ימחק ואני עומדת מאחורי הדברים. כתבתי אותו אחרי שבת, לא ברגע של כעס או אמוציות ברגע הפיגוע. הנשיאה חיות מכניסה פוליטיזציה. כשהאויב שלנו מזהה פילוג כל כך גדול בתוכנו וחוסר גיבוי כל כך גדול לממשלה – הוא מנצל זאת״

חברת הכנסת יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) כתבה בתגובה: "אין גבול להסתה. באמת שאין קו אדום שלא תחצו."

חבר הכנסת לשעבר אביר קארה כתב:

"עזות מצח לא למחוק את דברי הבלע וההסתה האלו ולהתנצל מייד. חוצפה שאין כדוגמתה, חבורת מסיתים, פירומנים פסיכופתים. האשם בפיגוע: אויב פלסטיני בזוי. הדם עדיין לא התקרר וכבר אנחנו רואים הסתה לסרת תקדים חבל שצייצת ואם לא ימחק את לא פחות שפלה ובזויה מהאויבים שלנו יימח שמם."

חבר הכנסת גדעון סער כתב בתגובה:

"ממשלת הכשלון בביטחון שוברת מדי יום שיאים חדשים של הסתה פרועה ומבישה משולבת בגלגול אחריות. במשמרת שלכם – החזרתם את ירי הטילים מעזה (ללא תגובה הלילה) ועורערה עד היסוד תחושת הביטחון בירושלים, הבירה. כל זה – בחודש וחצי בלבד. אלופים בהסתה – חלשים בביטחון. לא תינקו מההסתה ולא מהכשלון!"

העיתונאי גלעד צוויק כתב:

ח"כ גוטליב, תמחקי בבקשה את הציוץ האומלל הזה
בג"ץ בהחלט פוגע במרחב התמרון של הממשלה להילחם בטרור, אך נשיאת העליון אינה אשמה בפיגוע
מי שאשם בו זה המחבל המתועב, ומי שצריך למנוע את הפיגוע הבא, זו ממשלת ישראל בראשות נתניהו – לא במקום, אלא במקביל לרפורמה המשפטית החיונית

אבי רבינא – רדיו קול חי, כתב:

"כמי שהצביע לגוש הימין, ההודעה של טלי גוטליב מעציבה מאוד. ציפו מכם לשינוי המשוואה מול הטרור, לשינוי דרמטי בתחושת חוסר הביטחון בירושלים. במקום זה אנחנו מקבלים זריקת האשמות על אנשים שאשמים בהרבה מאוד דברים אבל בטח לא בטרור שמתעצם במשמרת שלכם, יש לכם מינימום אחריות ולא מעט כוח לשנות"

"לדעתי לא יהיה פיגוע יותר הרסני מהציוץ המטומטם הזה תסלחי לי" – כתבה יעל שבח.

יוסי אסולין, לשעבר עורך ׳בחדרי חרדים׳ כתב: "מזעזע. מה זה השטויות האלה? קיבלתם מנדט מהעם, תפסיקו להתבכיין ולחפש תירוצים ותתחילו לשלוט."

יגאל מלכה כתב בתגובה:

"לא טלי, פיגועים תמיד היו וכנראה שבשנים הנראות לעין גם ימשיכו להתבצע. השאלה היא רק איך ממשלת ישראל תגיב להם וכמה התגובה שלה תרתיע את הרוצח הבא. אין לזה שום קשר לנשיאת העליון. קיבלתם מנדט. תתחילו למשול."

עוד מרחבי הרשת

>
s