גיא פלג לח"כ אפרת רייטן: "יכול להיות שחטאנו כלפי נתניהו?" – צפו

גיא פלג לח"כ אפרת רייטן: "יכול להיות שחטאנו כלפי נתניהו?" – צפו

גיא פלג
צילום מסך מתוך "אולפן שישי" ערוץ 12

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ו-17 מנהיגי מדינות נוספות פרסמו אמש (חמישי) הודעה בה קראו לארגון הטרור חמאס לקבל את עסקת החטופים שנמצאת על השולחן. במקביל, בכיר אמריקאי שדיבר עם כתבים, הבהיר אמש כי ישראל היא לא זו שמערימה קשיים על המשא ומתן לשחרור חטופים, אלא יחיא סינוואר באופן אישי.

"הלחימה בעזה נמשכת כי מנהיגי חמאס בעזה יחיא סינוואר מסרב לשחרר את החטופים שבידיו. יש לנו אינדיקציות שאולי אפשר להתקדם, אבל אנחנו לא בטוחים, כיוון שאנחנו שומעים דברים ממנהיגי חמאס בחו״ל שלא תמיד מייצגים את העמדה של מנהיגי חמאס בתוך עזה".

עוד אמר הבכיר האמריקאי: "סינוואר אמר 'לא' לעסקה האחרונה. הוא מקבל את ההחלטות. הוא דחה אישית את ההצעה. סינוואר ישלם את המחיר על מעשיו".

העיתונאי והמגיש גיא פלג, התייחס בחדשות 12 לדיווח ואמר לחברת הכנסת אפרת רייטן (העבודה) באולפן: "הנה יש אמירה מפורשת של המעצמה ארה"ב, של נשיא ארה"ב ושל מדינות נוספות שבעצם באות ואומרות 'ישראל הלכה כברת דרך. ישראל הייתה נכונה לפשרות מרחיקות לכת' אז יכול להיות שהביקורת שלך, של האופוזיציה, גם שלי כלפי נתניהו שהוא מטעמים פוליטיים לא הולך לעסקה, יכול להיות שחטאנו כלפיו?"

עוד מרחבי הרשת

>
s