אילה חסון: "זה סיפור מטורף. בזמנו פרסמתי על כך וקיבלתי אינתיפאדה בתקשורת"

אילה חסון: "זה סיפור מטורף. בזמנו פרסמתי על כך וקיבלתי אינתיפאדה בתקשורת"

אילה חסון
צילום מסך מתוך 'שבע עם אילה חסון' – כאן 11

אמש (שני) נחשף בתחקיר של חדשות 14 ואתר הקול היהודי כי עמותת 'סיוע 48' – עמותת הדגל של מפלגת רע"מ בראשות מנסור עבאס, העבירה סכומי כסף גדולים ושיתפה פעולה עם ארגון הטרור חמאס במשך שנים.

העיתונאית והמגישה אילה חסון שחשפה את הדברים בעבר וחטפה אש, אמרה הבוקר (שלישי) לשי גולדשטיין וארז תדמור – גלי ישראל: "זה סיפור מטורף. בזמנו פרסמתי מספר כתבות על כך שבכירי רע"מ מארגנים איסוף כספים לעמותת 'סיוע 48', הראיתי את נתיב העברת הכספים לטורקיה ואת ראזי חמד מבכירי חמאס מודה ל'48' על העשייה שלהם. מעבר לתביעת הדיבה שקיבלתי וניצחתי בה – איזו אינתיפאדה קיבלתי בתקשורת.

חסון המשיכה: "רביב דרוקר הפריך את הכתבה שלי עם ראזי עיסא מנכ"ל העמותה שמראה לו במחשב שהכל לצדקה… ועיתונאי אחר שכתב 'מה היא יודעת מי זה ראזי חמד, הוא פעיל מדיני מתון' כן, ראינו כמה הוא מתון אחרי השבעה באוקטובר… הוא הצדיק את הטבח וקרא לבצע זאת שוב ושוב"

ארז: "זה הכל היה קמפיין להלבין את רע"מ ואת העובדות שלא מתאימות להלבנה זורקים אותם הצידה"

חסון: "זה חלק מקמפיין השנאה שספגתי בגלל שהעזתי להפיץ את הדבר הזה. עכשיו הדברים נחשפו בעקבות המורה מהצפון ששיתף פעולה עם החמאס והיה מעביר את הכספים לטורקיה"

אתמול (שני) לאחר הפרסום כתבה חסון בחשבון ה-X שלה: "זוכרים את הפרסום שלי על עמותת הסיוע של מפלגת רע״מ שהעבירה כספים לחמאס. מתברר שהמורה מהצפון שחשוד בפעילות טרור וריגול לחמאס הודה שהעמותה הזו העבירה לטורקיה כספי טרור. מקווה שאלה ששתו לי את הדם יתנצלו או יתביישו לפחות."

עוד מרחבי הרשת

>
s