אילה חסון: "יש לנו קייס חזק – נקווה שהצדק יקבע ולא האג׳נדות"

אילה חסון: "יש לנו קייס חזק – נקווה שהצדק יקבע ולא האג׳נדות"

אילה חסון
צילום מסך מתוך 'שבע עם אילה חסון' – כאן 11

בית הדין לצדק בהאג החל היום (חמישי) את הדיון בתביעה של דרום אפריקה נגד ישראל בעקבות המלחמה נגד ארגון הטרור חמאס בעזה. דרום אפריקה מאשימה את ישראל בהאשמות חריפות ומופרכות מבלי להציג ראיות. הרכב השופטים כולל חמישה עשר שופטים בינהם, שופט בית המשפט העליון בדימוס, אהרון ברק.

חברת הכנסת, טלי גוטליב (הליכוד) כתבה בחשבון ה -X שלה: "איזו בושה!! אסור היה להתייצב בטריבונל אנטישמי שם יושבים בין השאר שופטים מסומליה ולבנון ולהתגונן בפני טענה הזויה ובזויה של רצח עם. מדינת ישראל היתה צריכה לומר בפה מלא שאין בכוונתה להתייחס לטענות הזויות וחרפתיות שכאלה בעת מלחמה שנכפתה עלינו, אני פשוט מתביישת".

העיתונאית אילה חסון: "בעולם צבוע עם סטנדרטים משפטיים כפולים ומשלושים. ישראל נלקחת להאג על פשעים נגד האנושות שנעשו לאזרחיה בשבעה באוקטובר. טבח שריפה אונס חטיפה של נשים קשישים וטף. יש לישראל קייס חזק. נקווה שהצדק יקבע ולא האג׳נדות".

תא"ל ( מיל) אבי בניהו כתב: "אנחנו הצודקים. יגידו בהאג מה שיגידו. ישראל צריכה להפוך את האג לבמת הסברה אדירה. ברק צריך לשאת ״נאום האוזנר״ נגד הנאצים, שיהדהד וילווה את המשכו של המפעל הציוני. מהקמתה, ישראל נאבקת בטרור הקטלני, באלימות מדינות ערב סביבנו וכיום באיראן ושליחיה המבוקשים לכלותינו. חפצי חיים אנו".

עוד מרחבי הרשת

>
s