"שהידים צדיקים" | הודעתו של ח"כ אחמד טיבי על מות בני משפחתו בעזה

"שהידים צדיקים" | הודעתו של ח"כ אחמד טיבי על מות בני משפחתו בעזה

אחמד טיבי
צילום מסך כאן חדשות

השבוע דווח כי שלושה קרובי משפחה של ח"כ אחמד טיבי (חד"ש-תע"ל) נהרגו בהפצצה ישראלית ברצועה בבית שבו שהו במחנה הפליטים אל-נוסיראת שבמרכז רצועת עזה. ההרוגים הם סחר (50), פייסל (19), ואחמד (10) טיבי.

על פי חשיפת אתר הקול היהודי סחר טיבי הייתה קצינה בארגון הטרור חמאס, שלקחה חלק פעיל בפעילות הטרור וההסתה של האוכלוסייה:

1. ד"ר סחר טיבי היא קצינה בדרגת נקיב (סרן) במחלקה "להכוונה פוליטית ומוסרית" ואחראית להטפת אידיאולוגיית חמאס לפעילות ארגון הטרור במרכז הרצועה. בדף הפייסבוק של המנגנון הנ"ל ניתן לראותה בהרצאות והענקת תעודות
2. המחלקה להכוונה פוליטית ומוסרית נמצאת בקשר עם בכירי חמאס ו-5 ימים לפני פרוץ המלחמה ביקר בה בכיר חמאס מחמוד א-זאהר. מאז פרוץ המלחמה הגוף מפרסם מסרים פרו חמאסיים לתושבי הרצועה ובהם אף הדרכות ביטחון מידע כיצד לסתיר מידע על החטופים מפני האויב הציוני כדי "לשמר את הישגי ההתנגדות"
3. עוד נקודה: בעלה של סחר טיבי, ד"ר טארק טיבי מביע תמיכה בזמן שומר חומות בירי הטילים והיא מגיבה לו תמיכה גם כן בפייסבוק. אגב ד"ר סחר היתה מעבירה הרצאות על אידיאולוגיית חמאס גם בבתי ספר ברצועה.

אתמול (ראשון) פרסם העיתונאי עומרי חיים את הודעת ח"כ טיבי על מות בני משפחתו וכתב: האם חה"כ טיבי מאחל "תפארת ונצח" למחבלי חמאס?

בהודעתו על מות בני משפחתו בעזה כתב שהם כמו שאר 30,000 שהידים "מהשהידים בעזה שנהרגו בתוקפנות האכזרית הזו". חוץ מזה שזה הרבה מעל המספר העדכני שהפיץ משרד הבריאות של חמאס, כידוע רבים מבין ההרוגים הם מחבלי חמאס.

את הפוסט חתם במילים "תפארת ונצח לשהידים הצדיקים". אז למי בעצם מאחל חבר הכנסת "תפארת ונצח"?

עוד מרחבי הרשת

>
s