מכתב התראה נגד כתב חדשות 13: "נגמרו הימים שאנחנו משאירים מגרש ריק"

מכתב התראה נגד כתב חדשות 13: "נגמרו הימים שאנחנו משאירים מגרש ריק"

שלמה קרעי
צילום מסך עכשיו 14

שר התקשורת שלמה קרעי (הליכוד) שלח אמש (ראשון) מכתב התראה לפני תביעה נגד כתב חדשות 13 ברוך קרא, לאחר שלטענתו אמר עליו "דברי דיבה חמורים".

ביום חמישי פרסם קרא בחשבון ה-X שלו: "קרעי השקרן, פשוט שקרן, אומר עכשיו בגל״צ שטייסים איימו שלא יתייצבו לקרב בעת לחימה. הם אמרו כל הזמן בדיוק ליהפך. וגם קיימו."

בתגובה השר קרעי שלח מכתב התראה וכתב בחשבון ה -X שלו: "נגמרו הימים בהם אנחנו משאירים את המגרש ריק. דווקא בתקופה הזו, בזמן שחיילנו הגיבורים נלחמים במסירות אין קץ ובזמן שאנחנו קוראים ודורשים אחדות, צריך לשים סוף לשקרים של אלו שחושבים שמותר להם להגיד הכל. שלחתי היום מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים לברוך קרא:

״פרסום הדברים החמורים לעיל על ידך, לא רק שחוטאים לאמת ומציגים את מרשנו כאדם שקרן שאינו דובר אמת, אלא נועדו לפלג את העם, להכפיש את שמו של מרשנו, וזה דבר שלא ייעשה – בוודאי שלא בעת מלחמה, בה גם מרשנו עוסק במאמץ המלחמתי ובניצחון צה״ל וכוחות הביטחון על האויב האכזר".

פעיל השמאל ושדרן הרדיו, יריב אופנהיימר הגיב לקרעי וכתב: "כשחיילים נלחמים למען המדינה, אתה נלחם בתקשורת. ועוד מקבל עבור זה משכורת כשר. ביזיון".

עורכת הדין כנרת בראשי כתבה: "הגיע הזמן, הם התרגלו לשחק מול שער ריק והאשמה היא רק בכם ששתקתם לאורך כל התקופה. טוב מאוחר".

עוד מרחבי הרשת

>
s