יוון סוערת | מהגר פקיסטני הודה שחנק למוות את בת זוגו: "העליבה את מוחמד"

יוון סוערת | מהגר פקיסטני הודה שחנק למוות את בת זוגו: "העליבה את מוחמד"

יוון
צילום מסך

סערה ביוון לאחר שמהגר פקיסטני בן ה-23 רצח את חברתו בת ה -17 משום שקיללה את מייסד האסלאם, הנביא מוחמד, במהלך ויכוח בין השניים. בית המשפט באתונה הכריז בשבוע כי הוא אשם ברצח והטיל עליו עונש של מאסר עולם.

במהלך עדותו בבית המשפט, טען כי הוא ובת זוגו שנרצחה על ידו ניהלו מערכת יחסים במשך 1.5 שנים וטען כי הסיבה לריב ביניהם היא החלטתו לעזוב את יוון ולצאת לאיטליה. הבת זוג ביקשה ממנו להמיר את דתו לנצרות, ובמהלך ויכוח היא קיללה את מוחמד.

כשתיאר את הרגעים בהם ביצע את הפשע: "היא התחילה לזרוק לי את הבגדים. אמרתי לה לשבת על המיטה, היא התחילה לקלל אותי ולקלל את מוחמד. דחפתי אותה מהמיטה ואמרתי לה להישאר שם. היא כל הזמן קיללה אותי ואת מוחמד, ואני כעסתי. תפסתי אותה בצוואר והתחלתי להגיד לה, 'מי מספר לך דברים כאלה כל הזמן? תפסתי אותה בראש ואמרתי לה להתנצל. היא תפסה את ידי ואמרה לי לשחרר אותה. לא נתתי לה ללכת וכל הזמן אמרתי לה להתנצל. אחרי כמה שניות ראיתי שעיניה עצומות. ואז נתתי לה מים, נתתי לה אוויר. הייתי עצבני ויצאתי מהבית".

השופט: למה לא הודעת לשירותי החירום לשלוח אמבולנס?

הנאשם: זו הייתה הטעות הכי גדולה.

השופט: מה עשית אחר כך?

הנאשם: לקחתי את הדברים שלי ויצאתי מהבית. הלכתי לאחי לקחת כסף והלכתי לתחנה כדי לתפוס את הרכבת לסלוניקי.

השופט: מתי גילית שהילדה מתה?

הנאשם: למחרת מהאינטרנט. התקשרתי לאבא שלי ואמרתי לו שעשיתי טעות. הוא שאל אותי מה קרה וסיפרתי לו על הילדה. הוא התעצבן וניתק.

 

עוד מרחבי הרשת

>

כתבות נוספות

s