תגובות ברשת לאולטימטום של גנץ | בן גביר: "מנהיג קטן ומאחז עיניים גדול"

תגובות ברשת לאולטימטום של גנץ | בן גביר: "מנהיג קטן ומאחז עיניים גדול"

צילום: depositphotos.com/ Roman_Yanushevsky

תגובות במערכת הפוליטית וברשתות החברתיות להצהרה שמסר הערב יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ ובה תקף גורמים בקבינט המלחמה והציב לראש הממשלה, בנימין נתניהו שישה יעדים לתכנית פעולה חדשה או פרישה מהממשלה.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר (עוצמה יהודית): "בני גנץ הוא מנהיג קטן ומאחז עיניים גדול, שמהרגע הראשון להצטרפותו לממשלה, עסק בעיקר בניסיונות לפירוקה. נסיעותיו לשיחות בוושינגטון נגד עמדת רה״מ (ושבעקבות השיחות הפך הממשל לעוין) היו רק חלק קטן מחתרנותו.

האיש שאירח את אבו מאזן בביתו, הכניס פועלים מעזה, הוביל את הסכם הכניעה בגז מול לבנון, הסיר חסמי ביטחון חיוניים ביו״ש, וסיכן את חיילי גולני ״מדאגה לפלסטינים״, הוא האחרון שיכול להציע אלטרנטיבות בטחוניות. מי שהציע לחרדים הסכמות על חוק גיוס תמורת פירוק הממשלה וכעת מלהג סיסמאות על אחריות, הוא צבוע ושקרן. הגיע הזמן לפרק את קבינט הקונספציה, ולשנות מדיניות לנחושה, עוצמתית ומכריעה".

יו"ר הימין הממלכתי, ח"כ גדעון סער: "כשיצאתי נגד הדשדוש (שנמשך חודשים) גנץ טען שהכל עובד טוב ונכון. הערב הוא גילה את הדשדוש, לו הוא היה שותף מלא, בלשון המעטה. סיסמאות ריקות לא מהוות כסות להעדר מנהיגות".

פרופ׳ למשפטים, טליה איינהורן, כתבה בחשבון ה -X שלה: "צופה בדברי גנץ. מציע לאמץ את התכנית האמריקאית, שלטון אזרחי פלשתינאי בפיקוח בינ״ל.

מה כבר יכול להשתבש? הכל. כי בסרט הזה כבר היינו. שום כוח בינ״ל לא יפקח על הפלשתינאים התומכים באופן מוחלט בחמאס. הכוחות הבינ״ל רק ימנעו מאיתנו להילחם קודם שיברחו מכאן. העם רוצה ניצחון. לא בחירות".

עוד מרחבי הרשת

>
s