רוצים לתרום ציוד לחיילים? פנו לחברות פינוי תכולה

רוצים לתרום ציוד לחיילים? פנו לחברות פינוי תכולה

לתרום ציוד לחיילים

מלחמת 'חרבות ברזל' מבליטה את הגבורה של החיילים, ואת המחויבות של כולנו לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי לשפר את תנאי השירות שלהם. אחת הדרכים שבהן ניתן לעזור ללוחמים וללוחמות, לתומכי הלחימה ותומכות הלחימה ובעצם לכל מי שמשרת עבורנו בצה"ל היא לתרום ציוד. כאן בעמוד תמצאו מידע על הדרך הנכונה לעשות זאת, כדי שתוכלו להשלים את התרומה בקלות ובפשטות.

מה אפשר וכדאי לתרום לחיילים?

חיילים זקוקים למגוון רחב של פריטי ציוד כדי שהשירות שלהם יהיה נעים יותר ונוח יותר. קטגוריה אחת היא מכשירי חשמל: קניתם מסך טלוויזיה חדש וגדול? את הישן (שבדרך כלל עוד אפשר להשתמש בו שנים רבות) תוכלו לתרום לחיילים. גם מכשירים כמו מיקרוגל או תנור אפייה קטן יכולים לשמח את המשרתים והמשרתות בצבא, ועוד דוגמה היא קונסולות משחק שכבר לא משרתות אתכם. מכונת כביסה ו/או מייבש יכולים להתאים לחיילים בודדים שזקוקים לציוד לבית.

קטגוריה שנייה היא ריהוט: כורסאות, ספות, מיטות – כל אלה יכולים למשל להיות מוצבים במועדון בבסיס ולייצר תנאים מפנקים אחרי הפעילויות השוחקות.

על מה חשוב להקפיד כשתורמים ציוד לחיילים?

כשתורמים ציוד לחיילים, הכוונות כמובן טובות אבל חשוב לוודא שגם המעשה עצמו יהיה מועיל. אין טעם לתרום פריטי ציוד שתוחלת החיים שלהם נמוכה. כלומר, אם יש לכם למשל מסך טלוויזיה שאזורים מסוימים בו כבר לא מציגים תמונה חדה ומדויקת, מן הסתם תוך כמה חודשים כבר אי אפשר יהיה לעשות בו שימוש. באופן דומה ספה בלויה מאוד לא באמת תעזור לחיילים.

הדגש השני הוא אריזה מוקפדת. אם למשל החלטתם לתרום לחיילים שמיכות ומצעים שכבר אין לכם צורך בהם, הקפידו לארוז אותם בשקיות ניילון אטומות היטב כדי שיגיעו ליעד במצב תקין.

היתרונות של תרומת ציוד לחיילים בעזרת חברה לפינוי תכולה

אנשים רבים היו שמחים לתרום לחיילים ציוד שכבר אין להם צורך בו, אבל חוששים (בצדק) מהטרחה. באופן טבעי הצורך לסחוב פריטים שחלקם גדולים וכבדים מייצר טרחה רבה, וכך גם החיפוש אחרי היחידה המתאימה, הנסיעות ועוד מטלות.

כשנעזרים בחברה לפינוי תכולה, אין שום טרחה: צוות פינוי דירות מיומן מגיע אליכם ולוקח את כל מה שתרצו לתרום, בלי שאתם תצטרכו לסחוב (פעולה שגורמת סיכון עבור אדם לא מנוסה, ובפרט להיווצרות כאבי גב). עוד כדאי לדעת שלחברות אלה יש ניסיון רב בהעברת תכולה לנזקקים מכל הסוגים. לחברה אמינה ורצינית בתחום זה יש למשל חיבור קבוע למחלקות רווחה, כך שהן מעבירות פריטים רלוונטיים למשפחות מוחלשות, ובאופן דומה יש להן חיבור לגורמים הרלוונטיים בצבא. בהתאם הן יודעות בדיוק לאיזה בסיס כדאי להוביל כל סוג של ציוד, ואתם יכולים לדעת בוודאות שהתרומה שלכם תשמח מאוד חיילים וחיילות.

עוד מרחבי הרשת

>
s