סערה ברשת בעקבות דבריו של פרשן בגל"צ | השר שיקלי: "מתסכל מאד"

סערה ברשת בעקבות דבריו של פרשן בגל"צ | השר שיקלי: "מתסכל מאד"

סערה ברשת בעקבות דבריו של ג'קי חוגי, הפרשן הבכיר לענייני ערבים של גל"צ, שכתב על מתקפת הביפרים בלבנון כי "ישראל היא אומת סטארט-אפ אלימה".

בחשבון ה -X שלו כתב: "חזבאללה ראוי לענישה על החורבן בגבולנו, אבל לא כזו. מי שתכנן את המבצע ידע כי המטענים יתפוצצו בפרצופיהם, יכערו ויעוורו אותם. הוא ידע שאלף הפצצות יופעלו במרחב הציבורי בכל פינה. זו פעולה מתוחכמת ולא חכמה. בימים אלה דרושה לנו הכרעה, או לפחות שביב נחת, לא לעודד אותם לנקמה עזה

נכון שאין מלחמות יפות, אבל גם לכיעור שהן יוצרות יש סולמות. מתקפת הביפרים היא מופע של טקטיקה ללא אסטרטגיה. היא תמונת ראי של ישראל בימים אלה, לטוב ולרע: אומת סטארט-אפ אלימה ומשחיתת פנים".

השר עמיחי שיקלי (הליכוד) כתב בתגובה: "תגיד אדון חוגי, עצרת רגע לחשוב על שנים עשר ילדים דרוזים שנקרעו לגזרים במג׳דל שמס, עשרות שנפצעו ומאות בני משפחה שעולמם חרב עליהם. עצרת רגע לחשוב על עוד אחד עשר אזרחים שנרצחו על לא עול בכפם מירי טילי נ״ט ומטחי טילים.

עצרת לרגע לחשוב על הפגיעה החמורה בחייהם של תושבי הגליל העליון, מקיבוץ דן עבור לקריית שמונה, יפתח, אביבים ועד שתולה ושלומי. עצרת לרגע לחשוב על העובדה שבשמונה לאוקטובר ארגון הטרור המתועב הזה פתח מיוזמתו במלחמה נגד מדינת ישראל, על העובדה שלא בחרנו במלחמה הזו.

מתסכל מאד לראות כתב ישראלי, ועוד אחד שמתיימר להבין את האידיאולוגיה הרצחנית של הטרור השיעי, מדבר כסטודנט סגול שיער ועוטה כפייה בחוג ללימודי מגדר בברקלי. ״מוות לאויב, חרות למולדת״.

עוד מרחבי הרשת

>
s