ירון אברהם: "תרעלה 14. גם בערב הזה הם נהנים מלפצל אותנו"

ירון אברהם: "תרעלה 14. גם בערב הזה הם נהנים מלפצל אותנו"

ירון אברהם

הטקס הלאומי שיזמו משפחות 7 באוקטובר לציון שנה לטבח, נערך אמש (שני) בפארק הירקון. בערוץ 14 הסתפקו בשידור של דקות בודדות בלבד מהטקס וחזרו לשידור מהאולפן, מה שגרם לזעם בקרב עיתונאים ברשתות החברתיות.

העיתונאי ירון אברהם כתב בחשבון ה -X שלו: "תרעלה 14. גם בערב הזה הם נהנים מלפצל אותנו. אני מקווה שהם מצליחים להסתכל על עצמם במראה אחרי שהורידו משידור טקס של משפחות שכולות ומשפחות חטופים ביום השנה הראשון לאסון הכי גדול שידעה המדינה".

הפובליציסט ושדרן הרדיו, נועם פתחי הגיב לירון אברהם וכתב: "ירון אברהם מזדעזע מפיצול העם.. תגיד, ישבת פעם בפאנלים בערוץ שלך?".

העיתונאי אמיר תיבון: "ערוץ התעמולה הצפון קוריאני של נתניהו חתך מהשידור את ההורים השכולים ש"העזו" לדבר על אחריות וחקירה. חבורת פחדנים עלובים ושפלים. אבל חשוב לשים לב מה מפחיד אותם.הפחד שלהם הוא הסימן למשפחות להמשיך ולדרוש צדק ואחריות".

העיתונאי מתן חודורוב: "ערוץ שמוריד את השלטר על טקס כלל ישראלי, רב מגזרי כמו שהפיקו המשפחות, בניסיון לחסום מצופיו ביקורת על הממשלה – ממשיך בפרויקט הפירוק של ישראל מלפני 7 באוקטובר. השיטה היא להיטפל למשפט שנוי במחלוקת, או לכיתוב על חולצה של זמר, כנימוק להשתקה של הזעם והביקורת. זה לא ימין, זו סתם צנזורה".

עוד מרחבי הרשת

>
s