הליכוד: ראשי האופוזיציה לא פרסמו גינוי נגד ניסיון ההתנקשות בנתניהו

הליכוד: ראשי האופוזיציה לא פרסמו גינוי נגד ניסיון ההתנקשות בנתניהו

צילום: shutterstock.com

כטב"ם ששוגר אמש (שבת) מלבנון למעונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו פגע ישירות בבית בקיסריה. שניים נוספים שחצו מלבנון יורטו.

רה"מ נתניהו התייחס אתמול לניסיון ההתנקשות בו וברעייתו שרה ואמר: "שלוחיה של איראן שניסו היום להתנקש בחיי ובחיי רעייתי עשו טעות מרה. זה לא ירתיע אותי ואת מדינת ישראל להמשיך את מלחמת התקומה נגד אויבינו כדי להבטיח את ביטחוננו לדורות. אני אומר לאיראנים ולשותפיהם בציר הרשע: כל מי שפוגע באזרחי מדינת ישראל, ישלם על כך מחיר כבד.

נמשיך לחסל את המחבלים שלכם, נחזיר את חטופינו מעזה, נשיב את תושבינו בצפון. נשיג את כל מטרות המלחמה שהצבנו, ונשנה את המציאות הביטחונית באזורנו לדורות. יחד נילחם, ובעזרת השם – יחד ננצח".

ממפלגת "הליכוד" נמסר הבוקר כי: "כבר יותר מ-24 שעות עברו מאז ניסיון ההתנקשות האיראני בראש ממשלת ישראל, וראשי האופוזציה יאיר לפיד ובני גנץ לא פרסמו אפילו מילת גינוי אחת נגד אויבינו. ברגע האמת הם לא מצליחים להתגבר על פוליטיקה קטנה ואגו גדול. תתביישו. במקום לעשות את הדבר הנכון, להתייצב עם עם ישראל ולהציג חזית אחידה נגד אויבינו, הם בוחרים לשתוק. כידוע- שתיקה כמוה כהסכמה".

במפלגת "יש עתיד" כתבו: "היום בשעה 7:21 בבוקר, ראש האופוזיציה לפיד התראיין ברשת ב', גינה את התקיפה על בית ראש הממשלה ואמר שיש להגיב עליה בחומרה, אבל הליכוד כדרכו, אפילו בשעת חירום לאומית, לא מפסיק להתקרבן, לשקר, לפלג ולהסית. חרפה!".

עוד מרחבי הרשת

>
s