גוטליב זועמת: "שנואים על רוב העם. רואים לכם ורואים אתכם – נמאסתם"

גוטליב זועמת: "שנואים על רוב העם. רואים לכם ורואים אתכם – נמאסתם"

טלי גוטליב
צילום מסך עכשיו 14

פעילי מחאה נגד הממשלה הכריזו היום (ראשון) על "יום השיבוש הלאומי" והפגינו מול בתיהם של 18 חברי כנסת ושרים מהקואליציה. המפגינים קיימו צעדות ברחבי הארץ וחסמו מספר כבישים בדרישה לפעולה מיידית להחזרת החטופים מעזה ולקיום בחירות כלליות.

חברת הכנסת, טלי גוטליב (הליכוד) כתבה בחשבון ה -X שלה: "אנשי המחאות השנואים על רוב העם. אין לכם לא ערכים ולא אידיאולוגיה. אתם כבר לא מרשימים אף אחד. רואים לכם ורואים אתכם. אין לכם דאגה לחטופים, לא באמת. אתם מנצלים כל כאב ורגש לטובת רצונכם למוטט שלטון ימין. אתם נתמכים וממומנים! ההפגנות שלכם הפכו פתטיות. אתם משודרים בטלגרם גאזה ושמים את כולנו ללעג בעיני אוייבינו.

חיילנו לוחמים בשדה הקרב ואתם עסוקים בשיסוי ובשנאה על יסוד שקרים וחילול כל סמל וערך של מדינת ישראל. אתם נראים רע, אתם מבזים את כולנו בשעת מלחמה. הבאתם עלינו את אוייבינו שראו אותנו מפולגים וכואבים. אוייבים שמספרים בחקירותיהם שהמחאות והסרבנות עודדו אותם לתקוף את ישראל. ואתם ממשיכים כך גם בשעת מלחמה. אתם מנצלים את משפחות החטופים היקרות שהם בלב הקונצנזיוס ומעבירים דרכם מסרים של שנאה. אנשי השמאל הקיצוני אתם מכערים את יופיה של ארצינו ופוגעים כדרככם בחוסנינו. אני חשה בוז גמור כלפיכם. נמאסתם!".

עוד מרחבי הרשת

>

כתבות נוספות

s