ביידן פורש | גיא פלג: "עוד לא הלך ואני כבר מתגעגע". סתיו שפיר: "מנהיג"

ביידן פורש | גיא פלג: "עוד לא הלך ואני כבר מתגעגע". סתיו שפיר: "מנהיג"

צילום: depositphotos.com/ Author gints.ivuskans

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הודיע אמש (ראשון) על פרישה מהמרוץ לנשיאות. במכתב שפרסם בחשבון ה -X שלו כתב בין היתר: "למרות שרציתי להיבחר מחדש, אני מאמין כעת שעדיף למפלגה ולמדינה שאפרוש, ושאתמקד במילוי חובותיי עד לסוף הכהונה הזו. זה היה הכבוד הגדול בחיי לשמש כנשיא".

ברדיו 103FM אמר העיתונאי והמגיש גיא פלג: "עוד לא הלך ואני כבר מתגעגע אליו. בעולם של רוע, זיוף, אובדן אמת, הוא בלט מעל כולם – באנושיות, ברגישות, בדאגה הגדולה לנו, לעתידנו, לחטופינו, לגורלנו תחת השליט שלנו. הוא ידע להושיט עזרה עד הסוף, הוא יפנה את מקומו כנראה להפך שלו".

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק כתב בחשבון ה-X שלו: "זה הזמן להצדיע לג׳ו ביידן. הנשיא הינו ידיד אמת שפעל למעננו מול ביקורת ומחיר פוליטי לאורך 50 שנה.

לשיא התמיכה הגיע, מאז ה 7.10, כאשר הצמרת שלנו לקתה בשיתוק, וביידן נחלץ להרתיע אויבים עם נושאות המטוסים והצוללת הגרעינית, ומאוחר יותר להציע את הדרך ל׳יום שאחרי׳. לכולנו חוב גדול אליו".

חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר כתבה בחשבון ה -X שלה: "שלח לפה נושאת מטוסים ב-7 באוקטובר לפני שנתניהו התעורר. ועכשיו שם את טובת המדינה לפני טובתו האישית. מעשים – לא דיבורים. זה מנהיג. תודה ביידן"

עוד מרחבי הרשת

>
s