איך ליהנות מהטבות כרטיס האשראי שלכם גם בחו"ל

איך ליהנות מהטבות כרטיס האשראי שלכם גם בחו"ל

ביי פוסט קניית קישורים
תוכן ממומן ע"י אמריקן אקספרס (אקספרס פרימיום) | קרדיט תמונה: Shutterstock

 

חופשת הקיץ הסתיימה, אך החגים בפתח ומשפחות רבות כבר מתחילות לתכנן את חופשות החגים. אחת הדרכים האפקטיביות לעשות זאת היא להכיר את היתרונות שמציע לכם כרטיס American Express® GOLD, מרשת של שותפים בינלאומיים בחו"ל, דרך סל של הטבות זהב ועד כניסה לטרקלין דן היוקרתי

 

משפחות שיודעות ליהנות מהחיים מתחילות בדרך כלל לתכנן את החופשה הבאה שלהן כבר על המטוס בדרך חזרה לנתב"ג. איך מארגנים תקציב, מה יהיה היעד הבא, באיזו עונה כדאי לטוס, איך נמצא טיסות זולות, מה נכלול ברשימת הציוד, איפה נשהה וכמה זה יעלה לנו, איך ננוע מנקודה לנקודה בחו"ל, מהן האטרקציות שנרצה לחוות – כל אלו שאלות שאפשר ואף רצוי להתחיל לשאול לתכנן זמן רב לפני הצ'ק-אין הבא.

אחד הכלים החשובים בכל יציאה מהארץ הוא כרטיס האשראי הבינלאומי שלנו, שמאפשר לנו לבצע קניות ולשלם על כל הכיף גם בחו"ל. זה רק חלק מהסיפור: כרטיס אשראי חוץ בנקאי כמו כרטיס זהב של אמריקן אקספרס מוסיף על היכולת החשובה של ביצוע תשלומים בחו"ל נדבך שלם של הטבות לנופשים, שמשדרגות כל חופשה, טיול או נסיעת עסקים.

שותפים בינלאומיים

לקוחות American Express® GOLD Card צוברים נקודות בתוכנית ההטבותMembership Rewards ויכולים להמיר אותן במגוון הנחות בחברות תעופה ובתי מלון מהמובילים בעולם, בהם Hilton Honors, Delta Airlines, Marriott Bonvoy, KLM-Air France ואל על. כל חברות הללו קשורות בבריתות בינלאומיות, המאפשרות מימוש נקודות בתוכניות של עשרות חברות תעופה נוספות. המרות לחברות שותפות יתבצעו בהתאם ליחסי ההמרה על פי תנאי הכרטיס בו נצברו הנקודות.

כניסה לטרקלין דן

טרקלין דן היוקרתי, הממוקם בשרוול הטיסה C בטרמינל 3 בנתב"ג, הוא דרך מצוינת לשדרג את ההמתנה לטיסה. הטרקלין נגיש לנוסעים במחלקות עסקים וראשונה, חברי מועדוני נוסע מתמיד בדרגים גבוהים ולקוחות המחזיקים כרטיסי אשראי יוקרתיים כמו כרטיס גולד ופלטינה.

הטרקלין מחולק למספר אזורי ישיבה אינטימיים ונעימים, כדי להעניק תחושת פרטיות. לשוהים בטרקלין מוצע בין היתר מזנון בופה מגוון ועשיר, משקאות חמים וקרים ומשקאות אלכוהוליים. לרווחתם והנאתם יש במקום אינטרנט חינם (ויי-פיי), מסכי טלוויזיה, עיתונים ומגזינים.

הטרקלין פתוח 24/7, כולל שישי וערבי חג.

חשוב לדעת: מחזיקי כרטיס גולד שצברו נקודות בתוכנית Membership Rewards יכולים להתארח בטרקלין תמורת 990 נקודות בהורדת קוד קופון מאתר ההטבות ובחיוב הכרטיס בקופת הטרקלין. ההטבה אישית למחזיק הכרטיס ואינה ניתנת להעברה.

 5 ימי ביטוח נסיעות בחו"ל – חינם

רכישת ביטוח נסיעות היא אחד הצעדים המקדימים החשובים בכל נסיעה לחו"ל,  בין אם נסיעת עסקים, טיול אקסטרים, מסע שופינג ואטרקציות או אפילו חופשת בטן-גב באחד או יותר מהחופים המרהיבים בעולם. כלל האצבע פשוט: לא יוצאים מהארץ בלי ביטוח נסיעות לחו"ל, וזאת משום שהביטוח הרפואי שלכם בישראל לא מכסה אתכם מחוץ לגבולות הארץ.

מחזיקי כרטיס גולד של אמריקן אקספרס נהנים מהטבה של 5 ימי ביטוח חינם ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לכל תקופת הנסיעה, ללא הגבלה במספר הנסיעות. זו הטבה ששווה כסף, וגם ראש שקט.

הטבות מט"ח

מחזיקי כרטיס גולד נהנים מחיוב מט"ח פעם בחודש, ללא ריבית וללא הצמדה.

גלובל אסיסט

"גלובל אסיסט" (Global Assist) הוא שירות קונסיירז', הזמין ללקוחות כרטיסי האשראי של אמריקן אקספרס ובהם לקוחות כרטיס גולד. השירות פעיל 24/7 ומספק בין השאר מידע על מופעים, תערוכות, אירועים ומסעדות בארץ ובחו"ל.

הטבות זהב

בנוסף להטבות שמחזיקי הכרטיס זכאים להם בחו"ל, לקוחות כרטיס גולד של אמריקן אקספרס צוברים נקודות על קניות בכרטיס המאפשרות להם לקבל עד ארבע הטבות בונוס בחודש לפי בחירתם: חברות במועדון פתאל וחברים למשך שנתיים בשווי 250 ₪  (בתמורה ל-2 הטבות בונוס), ארוחת ילדים חינם במקדונלד'ס (בתמורה להטבת בונוס אחת), מנה ראשונה או קינוח בשווי 50 ₪  ב-Ontopo (בתמורה להטבת בונוס אחת), פופקורן ופחית שתייה בסינמה סיטי (בתמורה להטבת בונוס אחת), משלוח חינם ב- wolt – גיפטקארד בשווי 20 ש"ח (בתמורה להטבת בונוס אחת). כאשר ניתן לצבור פי 2 על עסקאות המבוצעות באמצעות ארנק דיגיטלי, אפל פיי או גוגל פיי.

בשורה התחתונה, כרטיס גולד הוא כרטיס אשראי בינלאומי שמרעיף עליכם מגוון עצום של הטבות בארץ ובחו"ל. כלקוחותיו נותר לכם רק לבחור בהטבות שמתאימות לכם – וכמובן ליהנות מהחופשה הבאה כבר משלב התכנון.

 

* בכפוף לתקנון תוכנית הגולד ולתנאי ההטבות| התוכנית תקפה לכרטיסים בנקאיים וחוץ בנקאיים, ללא שיוך מועדוני| בתוקף עד ל-31.12.24. הנפקת הכרטיס וגובה המסגרת נתונים לשיקול דעתה הבלעדי של המנפיקה פרימיום אקספרס בע"מ. אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

עוד מרחבי הרשת

>
s