תכנית ביידן | שיקלי: "נעמוד כחומה בצורה נגד האיוולת הזו". בן גביר: "לא יקרה!"

תכנית ביידן | שיקלי: "נעמוד כחומה בצורה נגד האיוולת הזו". בן גביר: "לא יקרה!"

צילום: depositphotos.com/ Author gints.ivuskans

בעיתון ה"וושינגטון פוסט" דווח הבוקר (חמישי) כי ארה"ב ומדינות ערביות במזרח התיכון, פועלות לגבש תוכנית ל"שלום ארוך טווח" בין ישראל לפלשתינים הכוללת "לוח זמנים נוקשה" להקמת מדינה פלשתינית בעתיד הקרוב.

שר התפוצות והמאבק באנטישמיות, עמיחי שיקלי (הליכוד) תקף: "קשה לחשוב על מדיניות יותר חלשה, מעוותת ומסוכנת מהקמת מדינה פלסטינית כתוצאה ישירה של זוועות ה 7.10. מה מוסר ההשכל, שחט ילדים לנגד עיני הוריהם, אנוס ושרוף צעירות במסיבה ותקבל בתמורה מדינה. המחנה הלאומי כולו יעמוד כחומה בצורה נגד האיוולת הזו".

השר וחבר הקבינט הבטחוני בממשלת החירום, גדעון סער (המחנה הממלכתי) כתב בחשבון ה -X שלו: "בנאומי אתמול בברלין התרעתי מפני התוכנית המסוכנת המתגבשת להכרה בינלאומית חד-צדדית במדינה פלסטינית. תוכנית זו לא רק שלא תפתור את הסכסוך אלא תהפוך אותו לבלתי פתיר. הפלסטינים יקבלו הכרה במדינה מבלי לשלם את מחיר הפשרה וימשיכו את הסכסוך מעמדה משודרגת שתפגע בזכותה של ישראל להגנה עצמית".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר (עוצמה יהודית) כתב: "1,400 נרצחים והעולם רוצה לתת להם מדינה. לא יקרה!".

השר בצלאל סמוטריץ': "לא נסכים בשום אופן לתוכנית הזו שלמעשה אומרת שמגיע לפלסטינים פרס על הטבח הנורא שעשו לנו: מדינה פלשתינית שבירתה ירושלים. המסר הוא שמשתלם מאוד לטבוח באזרחי ישראל. מדינה פלסטינית זה איום קיומי על מדינת ישראל כמו שהוכח ב7 לאוקטובר, כפר סבא לא תהיה כפר עזה!".

עוד מרחבי הרשת

>
s