תוכנית פטור מויזה לארה"ב קרובה מתמיד

תוכנית פטור מויזה לארה"ב קרובה מתמיד

פטור מויזה לארה"ב

בשורות משמחות מאוד מגיעות ממשרדי החוץ האמריקני והישראלי – התוכנית לפטור מויזה לארה"ב קרובה להשלמתה. אנחנו היום קרובים יותר מאי פעם להגיע להסכמים נרחבים עם האמריקאים שיאפשרו לישראלים להיכנס לארה"ב בצורה פשוטה ונוחה כפי שלא נראתה עד היום.

חימום היחסים עם המעצמה טובים מאוד לעסקים וכן גם לתיירות אך בנוסף על אלו טובים לתדמית הישראלית בעולם. צעד חשוב הושג בשבוע האחרון והוא חתימה על "הסכם ההדדיות" שהיווה מכשול מרכזי בדרך להשגת שינוי ההתנהלות בין המדינות.

מה בדיוק עומד על הפרק? מה יחליף את התהליך המתיש להשגת ויזה? הוסיפו לקרוא והישארו מעודכנים בכל מה שחדש ורלוונטי בדרך להשגת הפטור המיוחל.

התוכנית החדשה גובה הרבה מאמצים, אז למה זה טוב?

אין ספק שמדובר בשינוי דרמטי וחשוב בכל מה שקשור בקשר בין המעצמה למדינת ישראל.

בתוך חדרי הישיבות עלו שאלות ביטחוניות ולוגיסטיות אשר גבו הרבה מאוד עבודה ומציאת פתרונות משני הצדדים.

אז למה זה כדאי? עבור ישראל מדובר על הליך חשוב מאין כמותו העשוי לחזק את תדמיתה של ישראל בעולם, מהסיבה הפשוטה שבמידה והאמריקנים מאפשרים כניסה חופשית של ישראלים למדינה ומאפשרים עסקים וכן גם תיירות זורמת יותר, סימן שישראל מייצגת דמוקרטיה חזקה ובטוחה במזרח התיכון.

מעבר לכך, הישראלים נפרדים בשמחה רבה מהתהליך המייגע והארוך של קבלת ויזה.

אם עד היום, התהליך כלל בירוקרטיה מעייפת, המתנה בתורים ארוכים ומליון טפסים, כעת, מסתמנת אלטרנטיבה קלה ונוחה לכולם.

אילו מטרות הושגו ומה הוא בדיוק "הסכם ההדדיות"?

בימים האחרונים הושג צעד משמעותי בדרך לשינוי המדיניות. ארה"ב שמה כתנאי הכרחי מתן כניסה חופשית דו צדדית לשתי המדינות. משמע, אפשרות כניסה של כלל מחזיקי אזרחות אמריקאית לתוך שטחי מדינת ישראל. מדובר על סיכון בטחוני מסוים שעלה מהצד הישראלי.

בימים אלה חתמו שני הצדדים על "הסכם ההדדיות" שיאפשר גם זרימה של אמריקנים ללא כל הפליה לתוך ישראל.

כעת מופעלת תוכנית פיילוט על ידי השב"כ הישראלי המיועדת להוות תוכנית מגן כנגד איומים פוטנציאלים כאלו ואחרים.

אז מהי אותה אלטרנטיבה? הכירו את השחקן החדש בשוק – טופס ESTA

אנחנו מתרגשים להציג בפניכם את הדרך החדשה שלכם לקבלת אשרת כניסה לארה"ב וזהו טופס ה – ESTA. אחריי שנפרדנו בשמחה מהליך הבירוקרטי המייאש של קבלת הוויזה דרך השגרירות האמריקאית בארץ, כיום אנחנו נחשפים להליך חדש, זריז ואינטרנטי.

מדובר על טופס ESTA אונליין, אותו יהיה ניתן להגיש בקלות דרך אתר האינטרנט ולקבל תשובה זריזה למייל על קבלת האישור.

 

מה כדאי לדעת לגבי טופס ESTA החדש רגעים לפניי שהוא מושק לקהל הרחב

 

טופס ESTA הולך להקל לכולנו על החיים. תוכנית פטור מויזה לארה"ב מתקדמת בצעדי ענק, שנייה לפניי שזה קורה בוא נכנס רגע לאותיות הקטנות ומה בדיוק אומר אותו טופס.

מה מעניק טופס ESTA ?

טופס ESTA יעניק לכם אשרת כניסה בטוחה לארה"ב. החלופה המצוינת לויזה שהייתה נדרשת עד היום, מאפשרת כניסה ושהייה בארצות הברית למשך 90 ימים רצופים.

אותה אשרת כניסה מאפשרת גמישות בכל מה שקשור בתנועה בתוך המדינה. ניתן יהיה לחצות מדינות בצורה חופשית מה שמהווה פלוס גדול למטיילים בינינו. פלוס נוסף, תתאפשר יציאה למדינה אחרת וחזרה.

יש לשים לב – בהחלט לא מדובר בויזת הגירה 

לחלקכם אולי זה נשמע מובן מאליו, אך חשוב לציין במעמד זה – מטרות הביקור המתאפשרות תחת אותה אשרת כניסה בהגשת טופס ESTA הינן למטרות תיירות ועסקים בלבד.

 

רוצים לקבל מידע נוסף על פטור מויזה לארה"ב?

בואו נדבר

עוד מרחבי הרשת

>
s