תגובות זועמות ברשת | ח"כ גוטליב: "השמאל בגד במדינת ישראל"

תגובות זועמות ברשת | ח"כ גוטליב: "השמאל בגד במדינת ישראל"

סערה ברשת | חברת הכנסת, טלי גוטליב (הליכוד) נאמה אמש (מוצ"ש) בהפגנת התמיכה ברפורמה המשפטית שהתקיימה בנתניה, והאשימה כי "השמאל בגד במדינת ישראל". לדבריה, "מה שמפריד בינינו לבין השמאל זה שהשמאל שכח את הערכים והפקיר את ביטחון מדינת ישראל".

סגן השר לשעבר, אביר קארה תקף: "ממשלה שפועלת נגד המדינה, נגד הימין, נגד הציבור, אבל בעיקר נגד עצמה. הייתי מבקש מבורא עולם ״כי תעביר ממשלת זדון מי הארץ״ אבל אני לא רוצה להטריח את הבורא הם עושים את זה היטב בעצמם".

העיתונאי אטילה שומפלבי: "ניחוש: נתניהו ימצא רגע, אולי עוד הבוקר, לגמגם איזה גינויון נגד גוטליב/אמסלם, ומיד מיד תהיה סימטריה עם מה שבוט שתול פרסם והודהד על ידי כל החונטה (מעניין למה). סימטריה, חברים, זה שם המשחק. ח"כית קוראת למי שמגן עליה מופקר, ונתניהו ישווה אותה לבוט מפוקפק".

העיתונאי חיים הר־זהב: "טלי גוטליב, שלא עשתה יום של שירות צבאי, קראה לאנשי השמאל הישראלי – שמורכב מהמון אנשים כמוני – בוגדים. שוב: מישהי שלא עשתה דקה אחת של שירות למען מדינת ישראל קוראת לאזרחי ישראל "בוגדים". הערב הזה ירדוף אותה עד יומה האחרון. גם אלף התנצלויות לא יעזרו פה. הקריירה שלה הסתיימה".

השר לשעבר, מתן כהנא (המחנה הממלכתי) כתב בחשבון הטוויטר: "בעוד שבוע נעמוד כולנו בבתי עלמין הצבאיים שם קבורים חיילי צה״ל שחרפו את נפשם על הגנת המדינה. ימנים לצד שמאלנים. חה״כ גוטליב, בבקשה חיזרי בך".

עוד מרחבי הרשת

>
s