מירב כהן מגיבה: "אין תחתית שהוא לא יגיע אליה". גנץ: "חייב לחזור בו"

מירב כהן מגיבה: "אין תחתית שהוא לא יגיע אליה". גנץ: "חייב לחזור בו"

מירב כהן ובני גנץ
צילום: shutterstock.com By lev radin | אולפן YNET | עריכה ניזודסק

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב אמש (ראשון) לסערה שעוררו האמירות שיוחסו לו, לפיהם יש לבחון את הקשר של הסרבנות וההשפעה על סינוואר. לשכת ראש הממשלה: "בניגוד לפרסומים, ראש הממשלה לא אמר בשום אופן שהסרבנות היא זו שהובילה את החמאס לתקוף את ישראל. ראש הממשלה אמר לפני המלחמה שאל על אויבנו לטעות בנו – וכי בזמן אמת כולם התייצבו, כפי שאכן קרה".

בחשבון ה – X שלו כתב נתניהו: "חמאס פתח במלחמה נגדנו כי הוא רוצה להרוג את כולנו ולא בגלל שום ויכוח בתוכנו. חמאס טעה – ולכן יחוסל. רק יחד ננצח".

חבר קבינט המלחמה המצומצם השר בני גנץ (המחנה הממלכתי) כתב בתגובה: "מעל 100% התייצבות למילואים והתגייסות יוצאת דופן של כל החברה הישראלית – הם התשובה המוחצת לכל אויבינו. התחמקות מאחריות והטלת רפש בעת מלחמה הם פגיעה במדינה. ראש הממשלה חייב לחזור בו מדבריו באופן חד וברור. אני מבקש לחזק שוב את כל המשרתים – מכל מקום. בזכותכם – אנחנו ננצח".

לאחר מכן שיתף גנץ את הודעתו של רה"מ וכתב: "יחד, כל החברה הישראלית, ננצח."

חברת הכנסת מירב כהן (יש עתיד) כתבה: "אני רואה שנתניהו ממשיך לתדרך נגד צה"ל, אנשי המילואים ו"גילויי הסרבנות". באמת שכבר אין תחתית שהוא לא יגיע אליה, אבל עוד לפני שהאחראי הראשי לביטחון המדינה (במילותיו שלו בפני ועדת וינוגרד אחרי מלחמת לבנון השניה) מחפש אשמים אחרים, רק אניח את הפתק הזה כאן".

עוד מרחבי הרשת

>
s