תגובות אישי ציבור לפיגוע הקשה בבאר שבע: "רפיסות הממשלה ואובדן המשילות בנגב"

תגובות אישי ציבור לפיגוע הקשה בבאר שבע: "רפיסות הממשלה ואובדן המשילות בנגב"

מירי רגב

שר התקשורת, יועז הנדל (תקווה חדשה) התייחס לפיגוע הקשה בבאר שבע שבו נרצחו ארבעה ישראלים על ידי מחבל בדואי תושב חורה שבנגב.

בחשבון הטוויטר שלו כתב הנדל: "ארבע משפחות שעולמן חרב.

המשילות היא האתגר הגדול ביותר שלנו כממשלה. הזנחה רבת שנים גרמה לגידול אוטונומיות פראיות בנגב ובגליל שמצריכות טיפול שורש של מערכת הביטחון והמשפט.

אנחנו חיים על חרבינו ונמשיך. אין אפשרות לתת לטרור להרים ראש. המחבל הזה היה צריך להישאר בכלא, נתחקר ונגבה מחיר".

חברת הכנסת מירי רגב (הליכוד) כתבה: "ליבי עם משפחותיהן של הנרצחים בפיגוע הדקירה המזעזע בבאר שבע. מאחלת החלמה מהירה לפצועים.

פיגוע רצחני שמוכיח את רפיסות הממשלה הזאת ואובדן המשילות בנגב. יהי זכרם ברוך".

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' (הציונות הדתית) התייחס לסערה סביב דבריו של סגן שר הביטחון אלון שוסטר: "השמאל הישראלי העייף והמבולבל חולה במחלה סופנית. הוא איבד כבר מזמן את האמונה בצדקת הדרך וכעת גם את אינסטינקט הקיום הבסיסי.

מדינת ישראל לא תשרוד חלילה אם הוא ימשיך להוביל אותה. ארורים מי שהחזירו אותו לשלטון בשל תאוות כבוד ושררה ומסכנים את מדינת ישראל".

חברת הכנסת, עאידה תומא סלימאן (הרשימה המשותפת) גינתה את הפיגוע הרצחני בבאר שבע וכתבה בחשבון הטוויטר: "אני מגנה את הפגיעה באזרחים חפים מפשע בבאר שבע, ושולחת איחולי החלמה לפצועים, ותנחומים למשפחות הנרצחים.
זו לא דרכו של הציבור הערבי בכלל, ובנגב בפרט, במאבקו הצודק נגד הנישול והדיכוי המתמשכים.

אני מזהירה מפני ההסתה הגזענית ומהשימוש בפשע זה להצדקת הקמת מיליציות גזעניות שירדפו ערבים".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "פיגוע רודף פיגוע וזה כבר היום השלישי ברצף שבו מתבצע פיגוע. הממשלה המעופפת לא מתפקדת כדי לשמור על חיי האזרחים, אבל נותנת גב לטרור ומפנה מאחזים בברוטאליות חסרת רחמים".

ח"כ בן גביר הוסיף: "כשהממשלה מעבירה מסר של חולשה ומעניקה הקלות ופרס לטרור בחסינות מפני בנייה בלתי חוקית, התוצאה שהטרור מרים את הראש. חייבים לנהוג בנחישות ותקיפות, אסור למצמץ מול הטרור".

עוד מרחבי הרשת

>
s