שקד: קחו אוויר, תנשמו – משהו גדול ומרגש מתחיל

שקד: קחו אוויר, תנשמו – משהו גדול ומרגש מתחיל

צילום: shutterstock.com/ By lev radin

יו"ר מפלגת "ימינה", שרת הפנים, איילת שקד עונה לסוקרים ולפרשנים באולפנים ומדגישה שהיא יוצאת לדרך ורצה עד הסוף עם המפלגה שלה בבחירות הקרובות.

בפוסט בדף הפייסבוק כתבה שקד: "השורה התחתונה: עוד קצת סבלנות ונצא לדרך, למען המדינה האהובה שלנו. התקופה שבין פיזור הכנסת לפתיחה הרשמית של קמפיין הבחירות, מוקדשת עבורי לתחקור ולמידה, לארגון ולבניית הכוח של המפלגה.

נכון, בתקופה זו חוסר הוודאות קיים, במיוחד לאור המידע החסר לגבי הדמויות והאישים החדשים שיהיו חלק מהמפלגה, יחד עם כל חברי הכנסת המצויינים שלנו וכמובן בשל הפצת השמועות נגדנו ע"י יריבינו הפוליטיים.

במשך כל חיי הפוליטיים, פעלתי בשיא הכוח למען המדינה. כל פעולה נועדה כדי לשמור על ישראל טובה יותר, חזקה יותר ובטוחה יותר.
אני יודעת, כי זמן ההתארגנות גם גובה מחירים. הייתי מודעת לזה, לקחתי את זה בחשבון ואני מאמינה בכם, שתדעו להבחין בין האינטרסים השונים.

ניהול, זה ראשית לעשות סדר, לייצב את הספינה ולבנות תשתית חזקה ואיתנה, שתוכל להביא לקמפיין בחירות מנצח. השבועיים הקרובים יהיו קשים, אבל ממצבים קשים נבנים וצומחים.

קחו אוויר. תנשמו. התמונה תתבהר בקרוב. אני יודעת כי קבוצה ענקית תומכת ועומדת מאחורינו, זוהי הזדמנות גם לומר תודה על הודעות התמיכה שכולנו מקבלים בשבועות האחרונים.

אתם ואני יודעים שתמיד אפעל על פי מצפן הערכים שלי ואביא את הטוב ביותר בכל תפקיד בו אהיה. שימו לב, אני מתכוונת לרוץ עד הסוף, להוביל מפלגה שתהיה מורכבת מאנשי ימין, שחותרים לביצוע, עשייה וחיבור בין אנשים, בדיוק כמו שתמיד היינו ונהגנו לעשות- למען המדינה שכולנו אוהבים.

אני קוראת לציבור הסרוג, הדתי לאומי ולאנשי ימין ומרכז, שהמדינה הזו יקרה להם כל כך, למי שרגיל לאהוב ולא למי שבוחר לשנוא, לאלו ששירתו בצבא או בשירות לאומי, לאלו שתורמים למדינה הזו יום יום, ימינה הייתה הבית שלכם ותישאר הבית שלכם.

אני קוראת למי שחשוב לו שכלכלת ישראל תהיה ליברלית, בלי כבלים של רגולציה חונקת, הסכמים כובלים וחוסר תחרות. אנחנו בימינה עשינו יחד בשנה אחת שורה של רפורמות משמעותיות מאוד ברישוי עסקים, בייבוא ובכשרות, תנו לנו את הכוח להמשיך לשחרר אתכם מכבלים מיותרים. לחלשים בחברה, לאנשים עם מוגבלויות אין בית חם יותר מימינה.

אני רוצה לסיים בסיפור שקרה לי שהוא התמצית הכואבת לחלק ממה שקרה כאן בשנה האחרונה. השבוע התקשרתי לאיש יקר, פעיל שלי מהדרום שכועס מאד על הרכב הממשלה שקמה.

אמרתי לו, אני יודעת שההרכב קשה, אבל לאורך כל הדרך שמרנו על כל הערכים שלנו ועל המדינה. מניתי לו הקמה של 14 יישובים בנגב, הגדלת התקציבים לרשויות ביו"ש, בלימת פתיחת הקונסוליה בירושלים, שיא של כל הזמנים בעלייה להר הבית, רפורמה ברישוי עסקים ופרטתי בפניו עוד רשימה ארוכה. ביקשתי ממנו שייתן לי משהו אחד שעשינו לא בסדר. אחד!!!

הוא חשב וחשב ואז אמר לי, שימו לב: "אין לי משהו, אבל כאב לי לראות את התמונה שלך יושבת בטייבה עם דגל פלסטין ומפת פלסטין עם שר האוצר וראש עיריית טייבה". שמעתי את זה וחשכו עיניי. הבנתי עד כמה עמוק חילחל הפייק לתודעה וכמה עבודה יש לפנינו כדי שנצליח לתקן.

התמונה המדוברת למי שלא נחשף היא התמונה של שר האוצר, שר השיכון ושלי במשרדו של שר האוצר בישיבת עבודה על תוכנית הדיור (התמונה מצורפת לפוסט). ראש עיריית טייבה שהיה במשרד האוצר בישיבה אחרת נכנס לומר שלום וביקש לצלם תמונה.

מכונת הפייק החלה ישר לעבוד ומפיצייה שיקרו וטענו שזו תמונה שצולמה בטייבה ושהתמונה שתלוייה במשרדו של שר האוצר זו בעצם מפת פלסטין במשרדו של ראש עיריית טייבה. שום דגל לא היה שם. אבל זה מה שנכנס לאנשים לראש, הפייק.

אני יודעת שבזמן שהשקרים ותרבות הפייק משתלטים על השיח, האמת והדברים הטובים שעשינו לא מספיק מגיעים לקהל.

אבל אני בטוחה, שכאשר אדי הרעל והדה לגיטימציה של השנה האחרונה יתאדו, לאנשים תהיה את התבונה להסתכל על העובדות, כפי שהן ואת היכולת להבחין שעשינו גם הרבה טוב. סבלנות, זה מה שנדרש, תהיה לנו רשימה איכותית, שתפנה לקהל הרחב ותגיע להישגים גדולים. משהו גדול ומרגש מתחיל".

עוד מרחבי הרשת

>
s