שי גולדשטיין עצבני: "את הווטו שלהם שידחפו האמריקאים"

שי גולדשטיין עצבני: "את הווטו שלהם שידחפו האמריקאים"

שי גולדשטיין

מועצת הביטחון של האו"ם אימצה היום (שני) הצעת החלטה הקוראת להפסקת אש מיידית בעזה במהלך חודש הרמדאן. ארה"ב נמנעה בהצבעה ולא הטילה וטו מה שהוביל לכך שההצעה עברה. בתגובה לכך שארה"ב נמנעה, ראש הממשלה בנימין נתניהו ביטל את יציאת המשלחת לוושינגטון.

הפאנליסט ומגיש הרדיו, שי גולדשטיין, כתב בתגובה בחשבון ה -X שלו: "עכשיו נדע מי איתנו ומי לא. עכשיו נשמע מי ינצל את החלטת ארה"ב כדי להתנגח בממשלה ובעומד בראשה ומי מבין את זה שעל האמריקאים אפשר לסמוך רק בערבון מוגבל. זה הזמן של עם ישראל לוותר על החלומות המטופשים על אמריקה ולהתאחד סביב ממשלת העם היהודי והישראלי עד לניצחון הסופי. אבל תנו לי לנחש שהגייסות החמישיים בתוכנו יחגגו את ההחלטה של ארה"ב וייקראו, איך לא, לבחירות עכשיו. לאט לאט האמת

מתבהרת וגם הם לא יוכלו בסוף להתעלם ממנה: רק אנחנו חשובים באמת לעצמנו ורק אנחנו עושים את השיקולים של טובתנו בלבד. אל תאמינו לאלו שיכתבו עכשיו בעד האמריקאים ונגד ממשלת ישראל.. מי שרוצה אמריקה שילך לאמריקה. אנחנו נשארים פה. ומנצחים. אין דרך אחרת. ואת הווטו שלהם שידחפו האמריקאים לתחת השמן שלהם. (סליחה)".

העיתונאי ירון אברהם כתב: "טוב, אני כנראה חי ביקום אחר: על מה המהומה? יש באותו סעיף גם הפסקת אש ברמדאן וגם שחרור חטופים. הדברים כרוכים מעצם הופעתם באותה החלטה ובאותו סעיף. אין פה שום דבר דרמטי מכיוונו של ממשל ביידן. אם כבר, יש פה הפקרות מוחלטת של ממשלת ישראל ששורפת, פשוט שורפת, את היחסים מול ארה"ב".

גולשטיין הגיב וכתב: "כן ירונצ'יק אתה חי ביקום אחר. אתה חי ביקום שבו המדינה שלך היא תמיד הטועה, תמיד הרעה, תמיד הגרועה. אם תצא פעם אחת מהיקום הזה ותנסה לראות את היקום לא מבעד לפילטר השנאה העצמית תגלה עולם שלם של יופי ישראלי, צדק ישראלי, אמת ישראלית. צר לי שאתה חי ביקום העצוב הזה שלך. תתעורר בנאדם, אתה מרעיל לעצמך את הנשמה".

עוד מרחבי הרשת

>
s