שיקלי: "אוהב את ריקודי מה יפית שלך". שרקי: "בלשאול שאלות קשות?"

שיקלי: "אוהב את ריקודי מה יפית שלך". שרקי: "בלשאול שאלות קשות?"

צילום מסך מתוך חדשות 12

השר עמיחי שיקלי (הליכוד) תקף בישיבת הממשלה שלשום (ראשון) את היועצת המשפטית לממשלה עו"ד גלי בהרב מיארה שמתעלמת ממה את מה שהוא כינה כ"הסתה חסרת תקדים נגד רה"מ" ותגובתה לחסימות כבישים.

שיקלי הגיע לאולפן חדשות 12 ואמר: "אני רואה גם שאתם כותבים 'ישיבת הצרחות, המתקפה של שיקלי' ויושב הצופה בבית וחושב שצרחתי על מישהו שזה שקר – שקר וכזב".

העיתונאי והמגיש יאיר שרקי: "אמרת את בקור, אבל אני יכול להקריא לך את הציטוטים, תדייק אותי. קראתי אותך ואתה יודע מה חשבתי? שמעולם בדברי הימים של מדינת ישראל לא הייתה ממשלה מנותקת כל כך, בימים קשים כל כך, לעם ראוי כל כך".

שיקלי: "אוקי, מניפסט יפה מר שרקי. אני אוהב את ריקודי מה יפית שלך".

שרקי: :למה זה ריקודי מה יפית לשאול אותך שאלות קשות באולפן?"

שיקלי: "אתה יכול לשאול שאלות קשות. אתה לא חושב שיועצת משפטית לא מסוגלת… אתה לא מצפה ממנה שתתבטא?".

שרקי: "אבל אמרתי שאני מצפה שהיא תתבטא".

שיקלי: "אוקי אז קודם כל אנחנו מסכימים".

נזכיר, כי שלשום בישיבת הממשלה אמר שיקלי: "אנו עדים להסתה חסרת תקדים נגד ראש הממשלה: 'הוא בוגד, אויב העם', 'נמחה את זכר נתניהו', 'לא נסראללה הוא אויב – נתניהו הוא האויב'. אלה מצטרפים להשלכת לפיד בוער לעבר שוטר, וונדליזם וחסימות צירים שגבו את חייהם של שוטר ומתנדב שנדרסו כשעסקו בפינוי חסימה שהציבו מפגינים.

בסופו של דבר ההישג המרכזי של היועצת המשפטית זה מיסוד האלימות וההסתה הקיצונית ביותר שאפשר להעלות על הדעת כמכשיר פוליטי לגיטימי למי שעמדותיו חופפות לעמדותיכם". זו שחיתות במובנה העמוק ביותר, ניצול הכוח שבידיכם למטרות פוליטיות. אתם 'עושים תורתכם קרדום לחפור בה'. ואני קובע כאן: מעולם בדברי ימיה של מדינת ישראל לא החזיקה בתפקיד ממלכתי כל כך חשוב מישהי כל כך לא ממלכתית וכל כך קיצונית".

עוד מרחבי הרשת

>
s