רכבי יוקרה, זהב וסכום כסף מטורף – זה מה שנתפס לפנות בוקר ברהט

רכבי יוקרה, זהב וסכום כסף מטורף – זה מה שנתפס לפנות בוקר ברהט

קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל יחד עם רשות המסים וגורמי אכיפה נוספים פעלו בעיר רהט במסגרת המבצע ״מסלול בטוח״ לטיפול בעברייני מס החשודים בקיזוז חשבוניות פיקטיביות; במסגרת הפעילות עוקלו כ-7 מיליון ש"ח, מזומן בסך של כ-600,000 ₪, זהב ושישה רכבים, ונעצרו שלושה חשודים.

לפנות בוקר בוצעה פעילות של היחידה המרכזית של מג"ב דרום ולוחמי מג"ב וחוליית הלבנת הון ימ"ר נגב יחד עם משרד מע״מ באר שבע ויחידת הפירוקים ברשות המסים בעיר רהט. במסגרת הפעילות בוצעו חיפושים וביקורות בבתים ובעסקים של מספר חשודים, אשר בין היתר חשודים בקיזוז חשבוניות מס פיקטיביות בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים.

במסגרת החיפושים נתפס מזומן בסך של כ-600,000 שח, זהב במשקל של כ-2 ק״ג, המחאות מהרש״פ בשווי של מיליון ש״ח, והמחאות נוספות מלקוחות בשווי של כ-7 מיליון ₪ שנתפסו בהתאם לסעיף 112 א׳ לחוק מעמ. כמו כן, עוקלו שישה כלי רכב, ביניהם רכבי יוקרה. באחד מבתי העסק שנבדקו נעצרו מעסיק, אחיו ושוהה בלתי חוקי.

קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

שלושת החשודים הועברו לחקירה ברשות המיסים ובמשמר הגבול.

פעילות אכיפה משולבת הינה כלי אפקטיבי בלחימה תופעות פשיעה ובתופעות נוספות לצד ההליך הפלילי. שילוב הזרועות בין גופי האכיפה השונים מבוצע בהובלת משטרת ישראל ומהווה נדבך נוסף בלחימה בפשיעה בחברה הערבית, לצד פגיעה בתשתיות הכלכליות של המעורבים בהפרת החוק.

קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

עוד מרחבי הרשת

>
s