ריקלין רותח: "מתי ניפטר מהטפילים הללו שהשתלטו על הדמוקרטיה הישראלית?"

ריקלין רותח: "מתי ניפטר מהטפילים הללו שהשתלטו על הדמוקרטיה הישראלית?"

שמעון ריקלין
צילום מסך עכשיו 14

סערת הקריקטורה שפרסם המאייר אור רייכרט עבור העיתון שביעי ובה נראית נשיאת העליון בדימוס אסתר חיות דורכת על לוחם צה”ל עם דגל בג”ץ בידה | היועץ המשפטי של הנהלת בתי המשפט עו"ד ברק לייזר, פנה היום (חמישי) לעיתון 'שביעי', בדרישה לפעול לאלתר להסרת הקריקטורה מכל המדיות שבשליטת העיתון.

במכתב ששלח לייזר למנכ"ל השבועון רובי לוזון, לעורך הראשי אהרון וייסברג ולמאייר אור רייכרט, כותב לייזר: "הבוקר נחשפנו לציוץ ביקורתי של העיתונאי אילן לוקאץ' בטוויטר ובו צילום מסך מערוץ הטוויטר של המאייר אור רייכרט אשר פרסם ציוץ ובו מופיעה קריקטורה של מה שנראה כמו דמותה נשיאת בית המשפט העליון בדימוס השופטת אסתר חיות מניפה דגל על גופת חייל. חיפוש באינטנט גילה שהקריקטורה פורסמה בגיליון המקוון של השבועון שביעי שאף אמור להתפרסם בגרסה מודפסת ביום שישי."

לייזר הוסיף: "מדובר בפרסום חמור העולה כדי חשד להסתה לאלימות. בנוסף, יש בפרסום האמור כדי להקים חשד לזילות בית משפט. אשר על כן ונוכח כל האמור לעיל, הנכם נדרשים לפעול לאלתר להסרת הפרסום מכל המדיות שבשליטתכם. מכתב זה אינו מהווה וויתור על הזכות לנקוט בכל פעולה משפטית או אחרת לרבות הגשת תלונה לגופים המוסמכים".

העיתונאי והמגיש שמעון ריקלין זעם על המכתב וכתב בחשבון ה-X: "אז הנהלת בתי המשפט הסטליניסטית סותמת הפיות מבקשת משביעי להוריד את הקריקטורה של רייכרט. מה שבחיים הם לא היו מעזים לבקש מהארץ."

ריקלין הוסיף: "לו אני מנכל שביעי הייתי שולח אותם ואת הבקשה שלהם לכל הרוחות. מתי ניפטר מהטפילים הללו שהשתלטו על הדמוקרטיה הישראלית?".

עוד מרחבי הרשת

>
s