נתניהו: "המוחים חוברים לאש"ף ולאיראן". אהוד ברק: "רק המחאה תצילנו מידך"

נתניהו: "המוחים חוברים לאש"ף ולאיראן". אהוד ברק: "רק המחאה תצילנו מידך"

צילום: depositphotos.com/ Roman_Yanushevsky

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תקף הלילה (שני) לפני ההמראה שלו לארה"ב, את המפגינים נגד הרפורמה המשפטית שאמורים להפגין נגדו במהלך ביקורו שיימשך שמונה ימים ובשיאו ייפגש בניו יורק עם הנשיא ג'ו ביידן וינאם בעצרת הכללית של האו"ם.

"שום דבר לא מפתיע אותי. מי שמארגן את המחאה הזאת מצויד בכסף רב. אלה הפגנות ממומנות ומאורגנות שפורמות אל כל הגבולות. הן הביאו לכך שחסימת צירים זה דבר נורמלי, שהטרדות אלימות של אנשי ציבור זה דבר לכאורה נורמלי, שסרבנות זה דבר נורמלי. לכן כשהם הולכים ומוציאים את דיבתה של ישראל בפני האומות זה גם נראה להם נורמלי. לי זה לא נורמלי, כשהייתי ראש אופוזיציה מעולם לא עשיתי את זה".

עוד אמר נתניהו: "זו הפעם ה-12 לדעתי שאני הולך להופיע באו"ם כראש ממשלה, תמיד היו הפגנות לטובת ישראל ונגד ישראל. אבל הפעם אנחנו רואים הפגנות נגד ישראל על ידי אנשים שחוברים לאש"ף, איראן ואחרים. שום דבר כבר לא מפתיע, אבל זה לא ימנע ממני לייצג את ישראל בגאון ובצורה הטובה ביותר עבור כל אזרחיה".

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק תקף את נתניהו וכתב בחשבון הטוויטר: "על מי הוא עובד בעיניים? מי ש׳פורם את כל הגבולות׳ זה נתניהו עצמו. בממשלתו – גזענות ושחיתות זה ׳דבר נורמלי׳. גם הרס הכלכלה (בע״ה), הפקרת האזרחים והבטחון ונזקים ביחסי החוץ – הפכו ל׳דבר נורמלי׳. באיראן ובאש״ף מתפללים יום יום לשלומו של ׳מחרב ישראל׳. אתה מטיף מוסר? רק המחאה תצילנו מידך".

חברת הכנסת אורית פרקש הכהן (המחנה הממלכתי) אמרה הבוקר בראיון לרשת ב': "רה"מ שעולה לנסיעה כזו ועומד בכבש המטוס, ותסלח לי – מסית כנגד אנשים שמפגינים כי אכפת להם ממה שקורה במדינת ישראל וקורא להם חוברים לאיראן וקשה לי לחזור על המילים האלה. זה פשוט בושה וחרפה".

עוד מרחבי הרשת

>

כתבות נוספות

s