קרעי: "בישראל המצב חמור שבעתיים". בן ארי: "אין לך ציוץ בלי רעל"

קרעי: "בישראל המצב חמור שבעתיים". בן ארי: "אין לך ציוץ בלי רעל"

צילום מסך

נשיא ארה"ב לשעבר והמועמד לנשיאות, דונלד טראמפ, ניצל מנסיון התנקשות הלילה (בין שבת לראשון) לאחר שנורה באוזנו הימנית במהלך עצרת בחירות שקיים במחוז באטלר שבפנסילבניה.

טראמפ תועד מפונה מהמקום בשידור חי, כשדם על פניו. ה-FBI אישר לפרסום את זהותו של תומאס מת'יו קרוקס בן ה-20. בתקשורת האמריקאית דווח כי תומאס היה רשום בעבר כחבר המפלגה הרפובליקנית.

שר התקשורת, שלמה קרעי (הליכוד) כתב בחשבון ה -X שלו: "ניסיון ההתנקשות בנשיא טראמפ מגיע לאחר הסתה בלתי פוסקת נגדו בארה"ב. בישראל המצב חמור שבעתיים. ההסתה החמורה נגד ראש הממשלה, רעייתו ובנו, קרובה למימוש יותר מאי פעם. כל זה בחסות היועמ"שית והפרקליטות שממשיכים ללטף את אותם מסיתים ולעודד אותם בהסכמה שבשתיקה. לא תוכלו לרחוץ בנקיון כפיכם!".

חברת הכנסת מירב בן ארי (יש עתיד) הגיבה לו: "אין לך ציוץ בלי רעל. מדהים. הבן של הבוס שלך נופש עכשיו באיזה אגם ליד מיאמי, מוגן עי מאבטחי שב"כ על חשבוננו, במקום שיהיה כאן יתנדב (באמת, לא בשביל תמונה), יעזור או סתם יגלה אכפתיות למדינה, חוץ מלהרעיל בארות, כל יום.

האישה של הבוס שלך, טוב זה כבר אירוע מורכב, אפילו בשבילך, אז נדלג. ביבי הוא האיש הכי מאובטח במזה"ת, לעומת זאת את דמם של היועמשית והפרקליטות אתם מתירים כל יום, כל היום. מציעה שתהיה בשקט ואל תתן טיפים בעניין".

קרעי: "את ״הבוס״ שלי אזרחי ישראל בחרו לראש הממשלה שלהם. אז אם לא איכפת לך, תני איזו מילת גינוי (אפילו רק בשביל התמונה) לאלו שרוצים למחות את זכרו, לקשור עניבת חנק סביב צווארו או להכניס אותו ואת משפחתו לחדר עם בלוני גז. אחרת, גם את לא תוכלי לומר ״ידי לא שפכו את הדם הזה״. ואגב, כדי לנצח בבחירות, השיטה היא פשוט להיות טובים יותר ולא לקחת חלק במכונת הרעל של ״הבוס״ שלך".

בן ארי: "את הבוס שלך מעל 70% מאזרחי ישראל לא רוצים, מקווים שיתפטר כמה שיותר מהר. כשאנחנו עברנו הסתה על בסיס יומי, מלהפוך את ליהיא לפיד לנוצריה, לשלוח כדור במעטפה לבנו של בנט ועוד ועוד, מילה לא שמענו ממך להפך, המשכת להסית על "ממשלת הזדון" ותראה עכשיו את הממשלה שלך, כשלון מהדהד בכל תחום, לא היה דבר כזה, אז תחסוך ממני את הטפות המוסר שלך".

עוד מרחבי הרשת

>
s