קורס React, מה זה? מה עושה מתכנת ריאקט? כמה מרוויח מתכנת ריאקט?

קורס React, מה זה? מה עושה מתכנת ריאקט? כמה מרוויח מתכנת ריאקט?

קורס React
תוכן שיווקי בשיתוף ביי פוסט

כל התשובות ועוד בכתבה. קורס ריאקט מעניק את כל הידע הרלוונטי והניסיון המעשי על מנת לפתח קריירה בהייטק, אבל מה זה בכלל ריאקט?

קורס React

React היא ספריית JavaScript חזיתית וחינמית בקוד פתוח לבניית ממשקי משתמש המבוססים על רכיבים. הספרייה מתוחזקת על ידי Meta וקהילה של מפתחים וחברות. ניתן להשתמש ב-React לפיתוח יישומים של עמוד בודד, נייד או שרת עם מסגרות.

קורס React  ילמד אתכם כיצד לשלב את הספרייה בפיתוח שלכם, ובכך להפחית בכתיבת שורות קוד, ולבנות יישומים חזקים בקלות ובמהירות.

קורס ריאקט מכסה את כל ההיבטים של עבודה ופיתוח עם ספריית ריאקט. הלימוד משלב ידע תאורטי, ותרגול מעשי המפגיש אתכם עם תרחישים רלוונטיים לשוק העבודה. 

במסגרת קורס ריאקט במכללת Real Time תעברו קורס מהיר ויסודי, בו לומדים הכל משלב הבסיס ועד לשלב המתקדם של שליטה בעיצוב, הליכי עבודה נכונים ושילוב עם קומפוננט וארכיטקטורה של Redux.

קורס זה הוא הזדמנות עבורכם לשדרג את יכולות הפיתוח. 

מה זה ריאקט

ריאקט היא למעשה ספרייה שפותחה בג׳אווה סקריפט. היא פותחה על ידי פייסבוק, ושימשה את מפתחיה לצורך פיתוח יישומי WEB לצד הלקוח. עד לפיתוח ספריית REACT, עיקר השימוש היה ב Angular (מוצר דומה אשר פותח בגוגל). ריאקט הציגה אלטרנטיבה אשר זכתה להצלחה ופופולריות רבה בזכות היכלות שלה להבטיח ביצועים טובים, תוך כדי שמירה על קוד נקי וקל לעבודה. 

בין היתרונות המרכזיים של ריאקט יש לציין את החיסכון בכמות הקוד שתצטרכו לכתוב. שפת פיתוח זו משתמשת בפקדים המכניסים יעילות לתהליך הפיתוח. הספרייה מציעה פקדים קיימים בהם אתם יכולים להשתמש, וגם מאפשרת לכם לבנות פקדים משלכם. 

אך היתרונות של ריאקט אינם מסתכמים בזה, הם באים לידי ביטוי גם בשימוש השוטף בצד המשתמש. בעזרתReact  ניתן ליצור אפליקציות גדולות וכבדות, המסוגלות לשנות נתונים וללא צורך בטעינה מחדש של העמוד – טכנולוגיה העומדת מאחורי יישומים רבים היום, ומאפשרת להם לפעול במהירות בצד המשתמש. 

  • לימוד קל – קורס ריאקט, נחשב לקל וחלק. זוהי רק תוספת קטנה שבקלות תוכלו ללמוד ולאמץ בתהליכי העבודה שלכם, אך השינוי שהיא תחולל הוא ענק. 
  • תכונת DOM וירטואלית – בזכות תכונה זו ניתן לבצע פעולות המשתמשות ב DOM ווירטואלי וליהנות ממהירות. אין צורך בעיבוד מחדש בעקבות עדכון נתונים. במקום לעבד מחדש את כל ממשק המשתמש, יתבצע העדכון הנקודתי המושפע משינוי הנתונים.
  • שימוש בפקדים – ריאקט עובד עם פקדים, שהם פונקציות של ג׳אווה סקריפט המקבלים ערכי קלט. באמצעות הפקדים ניתן לחלק את ממשק המשתמש לחלקים נפרדים המתמזגים יחדיו, כך ניתן ליצור ממשקי משתמש מורכבים ומסובכים יותר. 
  • ביצועים טובים יותר – אפליקציות ריאקט הן מהירות ואמינות, זוהי תוצאה ישירה של האופן שבו הן בנויות. ה DOM הווירטואלי מבצע רינדור של השינויים בממשק המשתמש ביעילות, דבר החוסך זמן לאפליקציה. זה הופך את כל האינטראקציה של המשתמש עם האפליקציה לקלה יותר, מכביד פחות על הדפדפן ויוצר חווית משתמש טובה יותר. 
  • איתור באגים בקלות – ריאקט מגיעה עם תוסף לדפדפן המאפשר לכם לבדוק ולגלות באגים בזמן הפעלת היישומים, בעזרתו תוכלו לבדוק את כל הרכיבים ולאתר בקלות את הבעיה.
  • קיצור זמן הפיתוח – בניית יישומי WEB באמצעות ריאקט מאפשרת לחסוך בזמן, ובכך להשיק את המוצר מהר יותר. השימוש בריאקט חוסך לכם את הצורך בבניית אותם רכיבים בכל פעם מחדש, פשוט משתמשים ברכיבים הקיימים בספריה.
  • חיסכון בעלויות – עלות היא אחד השיקולים המרכזיים בעת פיתוח יישומים. באמצעות החיסכון בזמן ניתן להפחית את זמן הפיתוח. React גם מאפשרת להתאים את האפליקציה לפלטפורמות שונות, דבר שמביא לעוד חיסכון. 

למה כדאי ללמוד קורס ריאקט

עבודה עם ריאקט מביאה יתרונות גם למתכנתים עצמם, הנהנים מהליך פיתוח מהיר וקל יותר, לארגונים הזוכים לקצר את זמן הפיתוח, והמשתמשים הנהנים מהיעילות והמהירות בצד המשתמש. ומסיבות אלו הפופולריות של React צוברת תאוצה.

כיום פיתוח באמצעות ריאקט הוא הבחירה של כל השמות הגדולים בתחום. חברות גדולות ומוכרות, ביניהן נטפליקס, AIRBNB, אינסטגרם, אמריקו אקספרס ועוד רבות אחרות, בחרו להשתמש בריאקט.  

אם אתם עוסקים בפיתוח WEB, ניתן בקלות ללמוד לעבוד עם ריאקט. דבר שיאפשר לכם לרכוש כלים חדשים המשפרים את מהירות העבודה והיכולות שלכם. בזכות הידע שתרכשו בקורס React תוכלו להשתלב בפיתוח יישומי ווב מורכבים וכבדים יותר, ויפתחו עבורכם אפשרויות תעסוקה חדשות בשוק. וכמובן תוכלו להגדיל את פוטנציאל השכר שלכם. 

  • מערכת קלה לשימוש וחוסכת בזמן פיתוח ותחזוקה. 
  • שוק בצמיחה עם היצע משרות גדול ופוטנציאל שכר גבוה.
  • הבחירה של כל ענקי הטכנולוגיה. 
  • עולם חדש של אפשרויות פיתוח ליישומי אינטרנט ואפליקציות מובייל. 
  • קלה ללימוד במסגרת קורס ריאקט קצר. 

למי מתאים קורס React

קורס React מתאים לכל מי שעוסק בתחום של פיתוח WEB ורוצה לרכוש כלים חדשים ולשדרג את יכולותיו המקצועיות. הקורס מתאים לכל מי שמביא איתו ידע בתחום JavaScript ו HTML, ומאפשר לו לייעל את העבודה ולפתח יכולות חדשות בתחום. 

עבור אנשים חסרי ניסיון ורקע בתחום, מומלץ ללמוד לימוד פול סטאק במסלול לימודים מלא המתחיל מהבסיס וכולל במהלכו גם קורס ריאקט. 

מה לומדים בקורס ריאקט 

במהלך הקורס נתבסס על הידע והשליטה שלכם בשפת JavaScript, ונלמד כיצד לשלב אותה עם עבודה בריקאט. 

הקורס מתפרס על פני 60 שעות אקדמיות, כאשר מחצית הזמן מוקדשת ללימוד תאורטי ומחצית הזמן מוקדשת לתרגול. ובמהלך הקורס נלמד את כל המודלים העיקריים של ריאקט.

הקורס כולל תרגילי כיתה המלווים בהסברים, חוברת קורס ושיעורי בית. כמו כן נעמיד לרשותכם סרטונים ומצגות באתר הקורס, כולל פתרונות לתרגילי הבית. 

במסגרת הקורס, כל סטודנט יבצע פרויקט סיכום מעשי המסכם את הידע הנרכש במהלך הקורס. 

תלמדו להשתמש בכלי פיתוח חזק ביותר

תלמדו לתרגם JSX לפונקציית Javascript regular

תלמדו להבין אילו בעיות תוכנת React פותרת

תשלבו את המסגרות הטובות ביותר בפרויקטים

תלמדו לפתח יישומי אינטרנט במהירות

✓ תלמדו להכיר ולהבין גישת רכיבים

קורס REACT –  למה דווקא ב Real Time

מכללת Real Time מציעה תכנית לימודית עדכנית המעניקה לכם את כל הידע והכלים הדרושים על מנת ליישם את ספריית ריאקט בעבודתכם היומיומית וכל פרויקט שבו תשתלבו.

אנו שמים דגש על הדרכה עדכנית ופונקציונלית, המוגשת לכם עם הרבה תרגול. כחמישים אחוז מההדרכה מוקדשת לתרגול. אנו גם מעמידים לרשותכם משאבים נוספים הכוללים חוברת קורס ושיעורים מוקלטים באתר האינטרנט. ואם יש צורך, תוכלו גם לקבל תרגול אישי אחד על אחד ללא תוספת תשלום. 

למכללת Real Time ניסיון בהדרכה לתלמידים פרטיים, לצד הדרכה עבור ארגונים הרוצים להעניק לעובדיהם כלים נוספים, ולהבטיח את עדכניות הידע שלהם. 

אנו מציעים מסגרת לימודים נוחה, של לימודי ערב המתקיימים אחת לשבוע. כך אנו מאפשרים לכם ללמוד וגם לעבוד. 

 

רוצים לקבל פרטים נוספים על קורס React ?

בואו נדבר

עוד מרחבי הרשת

>
s