צפו: חברי הפאנל בחדשות 13 נשארו בהלם – "הביקורת עלינו באולפנים לגיטימית"

צפו: חברי הפאנל בחדשות 13 נשארו בהלם – "הביקורת עלינו באולפנים לגיטימית"

פאנל חדשות 13
צילום מסך חדשות 13 | עריכה ניזודסק

הכתבת המדינית של חדשות 13, מוריה אסרף וולברג היממה אמש (שלישי) את חבריה בפאנל החדשות לאחר שאמרה בתשובה למגיש המהדורה, אודי סגל כי לטעמה "הביקורת שיש עלינו על האולפנים היא לגיטימית".

סגל: "האם העובדה שגם היום עדיין נתניהו מתמקד בביקורת תקשורתית ביום שבו יש 24 נופלים. זה מעיד משהו?"

וולברג: "אני לא רוצה להגיד. דעתי על ראש הממשלה ועל הדברים שיש לו להגיד כל הזמן על האולפנים, אני אשמור אותה ליום אחר. אני חושבת שגם ביקורת עלינו על האולפנים היא לגיטימית והביקורת הזו אודי והילה לא מגיע רק מראש הממשלה, היא מגיע גם  כשאני הולכת ברחוב ופוגשת אנשים. אני חושבת שכולנו מרגישים את זה".

וולברג הוסיפה: "זו ביקורת שהיא בסדר גמור, היא לגיטימית מותר לנו לקבל ולשמוע את הביקורת הזו וגם לפעמים לעשות עם עצמנו חשבון נפש, אני עושה עם עצמי חשבון נפש על דברים שאמרתי כאן בשנה האחרונה גם אחרי שהתחילה המלחמה. לראש הממשלה הרבה פעמים קל להפנות את האש לאולפנים מסיבותיו הפוליטיות שלו אבל יש ציבור גדול במדינת ישראל שחש את הדברים האלה כלפי יושבי האולפנים וזה בסדר".

על רקע חברי הפאנל שנראו מבולבלים ולא מרוצים מדבריה של וולברג, סגל טען "דווקא את בדבריך מוכיחה שאצל יושבי האולפנים יש כל מיני קולות", וולברג השיבה: "נכון, יש כל מיני קולות ועדיין אני חושבת שהם מאוד מסוימים והתחושה הזו היא שמותר לציבור וזה ציבור גדול להרגיש שבאולפנים אומרים דברים שמחלישים אותם."

עוד מרחבי הרשת

>

כתבות נוספות

s