צפו: אמנון אברמוביץ' מסביר למה לפני הבחירות שיבח את עמיחי שיקלי

צפו: אמנון אברמוביץ' מסביר למה לפני הבחירות שיבח את עמיחי שיקלי

אמנון אברמוביץ' – צילום מסך אולפן שישי

הפרשן אמנון אברמוביץ הסביר אתמול (שישי) באולפן שישי, מדוע שיבח לפני הבחירות את חבר הכנסת עמיחי שיקלי (ימינה)

כזכור לפני הבחירות אמר אברמוביץ' על שיקילי: "תחשבו אתם לא בוחרים ראש ממשלה ולא ממשלה, אתם בוחרים חברי כנסת, תבחרו כאלה שמכבדים את הכנסת, שמכבדים את הבוחרים ואתם יכולים להתגאות בהם ואני ידבר עכשיו כאיש ימין, למשל קח את ימינה של נפתלי בנט, יש להם שם 2 מועמדים חדשים. עמיחי שיקלי שהוא גם איש חינוך מובהק וגם לוחם"

לאחר שעמיחי שיקלי פרש מימינה אמר אברמוביץ' : "שאתה לוקח את הפרופיל של עמיחי שיקלי, קצין, מחנך, קיבוצניק של התק"ם, תואר שני בדיפלומטיה ובוגר מכללת פיקוד של צה"ל. זה עושה רושם אבל כשאתה יושב איתו 5 דקות, אני לא אוהב את הביטויים שמשתמשים נגדו בוגדן, שיקרי, שקרן, אני לא אוהב  את הביטויים האלה ואת הגידופים האלה. אני רק אומר לך שמדובר בבחור מבולבל, בחור הייתי אומר בוסרי וכשאני חושב לעצמי איזה חוסר ידע יש לו בהיסטוריה הפוליטית הישראלית וגם בהיסטוריה הצבאית, לכן זה מפתיע אותו ליקוי באבחנה, אבל הליקוי הזה באבחנה אגב מאפיין הרבה מאוד פוליטיקאים ומנהיגים."

אתמול הסביר אברמוביץ' מדוע שיבח את עמיחי שיקלי לפני הבחירות: "איפה בנט כשל, בטביעת עין לאנשים, באבחון אנשים. היה את עניין שיקלי אני פה אמרתי ששיקלי הוא לוחם ומחנך ו'ספרא וסייפא' צלצלו אלי אנשים שמכירים אותו מהצבא, מהמכינה, מהקיבוץ, אמרו לי אתה מכיר אותו? אמרתי לא, אז על סמך מה אתה אומר? אמרתי בנט אומר. אמרו לי גם בנט לא מכיר אותו."

עוד מרחבי הרשת

>
s